• MyStyle

I lördags blev jag hippad!

I lördags vaknade vi av att huset blev stormat av våra vänner! Jag hade satt klockan på 8.40 men vaknade 8.30 av att sovrummet var fullt av invadörer. Det var ett barskt uppvaknande, vi hade misstänkt att det skulle ta oss eller åtminstone en av oss men efter middag när vi varit hos kantorn. Men vi blev grundlurade.
    Vi fick klä på oss och borsta tänderna sen var det ögonbindel på och vi fick hoppa in i varsin bil, men till min stora förvåning fick jag hoppa in i en bil full med killar!
    Det körde en liten runda och till sist körde de ner till idrottsplatsens parkering och när jag fick av ögonbindeln och jag fick tillbaka dagsseendet (haha) så såg jag att jag var omringad av killar!
    Jag fick ta på mig en kostym som var 10 nummer förstora och en nätbrynja sen skulle killarna sminka mig...
    Sen skulle jag byta om igen, och denna gången vet jag att det var rätt kläder för det var en arbetaroverall med fastsatta påsar med olika saker som skulle säljas, till det fick jag en grön boa.
    Nästa stopp var att köpa kondomer, men de tyckte där var förlite folk inne så jag fick åka till en affär till och köpa fler, de skulle jag oxå sälja sen. Så fick jag på mig ögonbindeln igen, så hörde jag att alla hoppade in i sina bilar, och lite panikaktigt skrek jag till min bror att de inte fick lämna mig där, men när jag hörde bilarna köra så slet jag av bindeln, då stod min svåger och min kusins sambo där och asgarvade. Då andades jag ut igen. Så fick jag hoppa in i en bil, brorsans, så sa dem att fr.o.m nu så kommer de inte att svara mig längre, så frågade jag nåt och min kusin svarade. Så kom han på och sa fr.o.m nu så svarar vi inte mer. Så frågade jag nåt nytt så svarade min andra kusins sambo, så de hade lite svårt att följa sina egna instruktioner men det gjorde det hela lite roligare. Så körde vi ett tag och efter ett tag så fick jag byta bil, märkte att jag fick åka syrrans bil, så då förstod jag att nu var jag med tjejerna.
    Vi åkte bil läääänge och det var ingen som sa ett ord till mig.
    Lite jobbigt var det
    Men när vi kom fram så kände jag att det luktade hav, och de pysslade lite och till sist tog de av bindeln och DÄR var alla tjejerna.
    Så berättade de att egentligen skulle jag åka wakeboard men det blåste på fel håll så det ska jag istället göra nästa söndag.
    Istället fick jag hoppa i det iskalla havet ta ett dopp i mina underkläder och sen sätta mig på en sten så de kunde fota mig.
    Sen gick jag upp och det var dags för picknic och frågor, och de frågorna gick INTE jättebra!
    Sen eftersom vi hade lite tid över, så körde vi till svågertorp, där jag skulle få lite visdomsord i min bok och försöka sälja lite. Men fy F_n vad folk är otrevliga, den första jag frågade snäste av oss, nästa två var jättetrevliga, men deras flickvänner däremot var jätteotrevliga, två eller tre sa: "Gör det inte." "Stackars dig" och "skriv äktenskapsförord", jag försökte lite till men sen var stämningen så nedtryckt att jag frågade om vi inte kunde sticka. Så det gjorde vi, vi körde hem till min bror och ställde bilen och hoppade direkt in i taxin som tog oss till The Lodge där vi skulle bada bubbelbad utomhus och basta, så fick vi vin och öl där. Efter det var det dags för chokladprovning. Sen var det dags att sticka hem igen, då var där uppdukat med buffee med kyckling och olika potatis och grönsaker, supergott!
    Sen skulle jag måla en tavla, saker som jag tänker på när jag tänker på Ola, min m2b. Och samtidigt svara på de sista frågorna. Sen skulle vi göra oss iordning, jag blev sminkad av en kompisarna och vidgjord i håret. Sen fick jag ta på mig en vit och rosa blommig tantklänning, en slöja och en skylt som blinkade Girls night out. Sen åkte vi in till Malmö och dansade in på småtimmarna Väl ute träffade vi på 4 andra svensexor och en möhippa, så vet jag att på dansstället bredvid var där 2 svensexor varav den ena min m2b´s. Oj, vad långt det blev. Men det var en av de absolut roligaste dagarna i mitt liv!

• Svar på tråden I lördags blev jag hippad!
  • aikidoaasa

lol. Jag kan tänka mig att det blev förvirrat när du hamnade i en bil full av killar. Blev din m2b bortförd i en bil full av tjejer då eller?

• MyStyle

Jajamän, han var med alla tjejerna De "bytade ut oss" innan den långa bilfärden. Det var så himla roligt, märktes att de lagt ner mycket tid på planeringen

Svar på tråden I lördags blev jag hippad!