• feministbrud

I vilket skick kom ni själva hem i?

Det är mycket tjat om fulla blivande makar här, men i vilket skick kom ni själva hem i från er möhippa. Jag kom hem för några timmar sedan i ungefär samma skick som min blivande efter hans svensexa. Jag mår INTE bra idag, men är lycklig i själen

Någon annan som sjöng karaoke i stockholm igår? Det ar många möhippor på samma ställe!

• Svar på tråden I vilket skick kom ni själva hem i?
  • tonårsmorsa

Grattis! Med tanke på att jag tjattrar som en papegoja efter ett glas vin och ligger under bordet efter det andra, så kan du tänka dig att utgången är given för min del.

• feministbrud

Haha, jag hoppas att det var en rolig möhippa

tonårsmorsa skrev 2008-07-20 18:29:21 följande:
    Grattis! Med tanke på att jag tjattrar som en papegoja efter ett glas vin och ligger under bordet efter det andra, så kan du tänka dig att utgången är given för min del.
  • Gelica82

Jag hade super skoj på min möhippa (i fredags) men den slutade med "magsjuka" så jag blev nerbäddad i min systersons säng Men det var det värt, för kul hade jag verkligen. O jag är världens lyckligaste som har såna underbara vänner

• tonårsmorsa

Jag har inte blivit hippad än, långt kvar, bröllopet blir först i oktober 2009. Men man vet ju hur man blir, tonåring på nytt så att säga . Var var ni någonstans?

feministbrud skrev 2008-07-20 18:37:50 följande:
    Haha, jag hoppas att det var en rolig möhippa
  • Dallas

Rejält berusad
    Vi hade jättekul, dagen efter var mindre rolig kan man säga

• Dallas

Stackars dig,så olämpligt att få "magsjuka" just den kvällen

Gelica82 skrev 2008-07-20 18:42:45 följande:
    Jag hade super skoj på min möhippa (i fredags) men den slutade med "magsjuka" så jag blev nerbäddad i min systersons säng Men det var det värt, för kul hade jag verkligen. O jag är världens lyckligaste som har såna underbara vänner
  • markusofrida

Jag blev hippad igår. Har legat nerbäddad i sängen större delen av dagen och mår apdåligt... men oj vad skoj jag hade igår! :)

• feministbrud

Jag kan faktiskt stå på benen, men kul är det inte. Skönt att denna dag snart är över. Jag hade också en fantastisk möhippa!!

• 08agusti08

hur kom jag hem????
    hahaha fett roligt och fett packad...
    lika full som ett hav

• sviiden

Trött, lycklig och packad. Kom inte ihåg att jag berättat allt om min hippa åt min man när jag kommit hem mitt i natten. jag började om på nytt på morgonen sen...

Svar på tråden I vilket skick kom ni själva hem i?