• AllStared

    Vecka 30 Brudar!

    Här är för alla brudar som gifter sej vecka 30.
    21-27 juli.

    Dela nervosite, be om tips, och snacka av sej!

  • Svar på tråden Vecka 30 Brudar!
  • jojo matte

    gifter mej också 26/7 :) så vid den här tiden om en vecka är vi man och fru :) festen lär ju vara i full gång då :)

  • AllStared

    jojo matte skrev 2008-07-19 22:13:57 följande:


    gifter mej också 26/7 :) så vid den här tiden om en vecka är vi man och fru :) festen lär ju vara i full gång då :)
    Hihi se där, cha vi ska inte ha fest vi ska ha ett intimt familjärt bröllop. Plus att jag kommer vara gravid i vecka 22. :p
  • 10 års förlovning får räcka

    Vi gifter oss också 26/7. Häftigt att man är fru om en vecka! . Inte nervös än bara förväntansfull och väldigt mycket bridezilla. Blivande maken bara suckar och min bästa kompis himlar med ögonen, men det får de ta. Detta händer bara en gång i livet

  • AllStared

    10 års förlovning får räcka skrev 2008-07-19 23:13:47 följande:


    Vi gifter oss också 26/7. Häftigt att man är fru om en vecka! . Inte nervös än bara förväntansfull och väldigt mycket bridezilla. Blivande maken bara suckar och min bästa kompis himlar med ögonen, men det får de ta. Detta händer bara en gång i livet
    Hihi så pass?
    Jag var rädd att jag skulle bli bridezilla, men enda sedan förlovningen och bröllopsplaneringen började för 1 år sedan har allt varit perfekt.
    Inge bridezilla och ingen groomzilla heller. ;)
  • 10 års förlovning får räcka

    Bridezilla med glimten i ögat. De tycker nog mest jag är charmig... Tycker allt ska bli så kul ju....

  • jojo matte
    AllStared skrev 2008-07-19 22:39:51 följande:
    jojo matte skrev 2008-07-19 22:13:57 följande:
    Hihi se där, cha vi ska inte ha fest vi ska ha ett intimt familjärt bröllop. Plus att jag kommer vara gravid i vecka 22. :p
    jaha, så pass. Grattis!! :) vad
    vad blir det för klänning? och hur många gäster har ni?

    jag tror jag klarat mej rätt bra frå bridezilla syndromet :P förutom när det kommit till blommorna kanske.. då hon i blomsterbutiken knppt lyssnade utan bara sa hur hon tänkte och vips var det så det vart bokat. ha fått gå dit två gånger bara för att få bort allt "grönt och busigt" och svarta knorrar" mm. :P nu får det iaf blir som det blir. tror det blir bra, dom ska binda efter en bild som jag lämnat in.
  • AllStared

    jojo matte skrev 2008-07-20 10:07:21 följande:


    jaha, så pass. Grattis!! :) vad vad blir det för klänning? och hur många gäster har ni?jag tror jag klarat mej rätt bra frå bridezilla syndromet :P förutom när det kommit till blommorna kanske.. då hon i blomsterbutiken knppt lyssnade utan bara sa hur hon tänkte och vips var det så det vart bokat. ha fått gå dit två gånger bara för att få bort allt "grönt och busigt" och svarta knorrar" mm. :P nu får det iaf blir som det blir. tror det blir bra, dom ska binda efter en bild som jag lämnat in.
    Min egen designade klänning finns i mitt galleri. :)
    Tillsammans med mitt egen designade hårsmycke.
    Vi blir 40st med 2 nyfödda bebisar. :)
    Ohh hur har du tänkt dej buketten?
  • jojo matte
    AllStared skrev 2008-07-20 11:57:43 följande:
    jojo matte skrev 2008-07-20 10:07:21 följande:
    Min egen designade klänning finns i mitt galleri. :)Tillsammans med mitt egen designade hårsmycke.Vi blir 40st med 2 nyfödda bebisar. :)Ohh hur har du tänkt dej buketten?
    åh vilken söt klänning och vilket sött hårsmycke :)

    jag har tänkt mej en kompakt rosa rosbukett med 2-3 st rosa germina med mörkt öga istoppade :) vill ha en stilren bukett där det händer något.. så då tyckte jag den kombinaionen passade bra :) buketten är ej bunden i hållare utan jag håller i själkarna.. det tycker jag nästan är snyggast.. så blir det ca 400 kr billigare oxå :)
  • AllStared

    jojo matte skrev 2008-07-20 23:15:37 följande:


    åh vilken söt klänning och vilket sött hårsmycke :)jag har tänkt mej en kompakt rosa rosbukett med 2-3 st rosa germina med mörkt öga istoppade :) vill ha en stilren bukett där det händer något.. så då tyckte jag den kombinaionen passade bra :) buketten är ej bunden i hållare utan jag håller i själkarna.. det tycker jag nästan är snyggast.. så blir det ca 400 kr billigare oxå :)
    aha se där, passar bra så, jag ska ha en simpel solros! :)
Svar på tråden Vecka 30 Brudar!