• Dragonessa

    VIT kostym??? hjälp

    Jag vill att min m2b skall ha vit kostym på sig med väst och röd slips.. men jag hittar ingen..

    Snälla, hjälp mig med idéer på var jag kan hitta det till bra priser...

  • Svar på tråden VIT kostym??? hjälp
  • f1bride

    Hej!
    Vi beställde våran från www.anysuit.se och vi blev jättenöjda! :)
    Det tog ca två veckor att få kostymen från det att vi beställde och den passade perfekt.
    Det är en vit kostym med väst
    Västen blev dock en annan nyans än vi trodde men det blev superbra ändå så man kan ju tänka på det att färgerna ser lite olika ut på olika datorer.
    Den blev dessutom billigare än vad som stod på sidan eftersom tullen (momsen?) betalas separat, men den räkningen kom aldrig.

  • Herr Nilsson

    Jag letade länge för att hitta en vit kostym (som jag dock inte tänkte ha på bröllop!). Det var inte lätt eftersom jag inte ville ha en linnekostym då dessa blir så skrynkliga och det är drygt att stryka. Jag letade länge och på olika håll i Europa. Jag fann till sist en vit kostym i Sofia, i högklassig bomull. Men lätt var det inte...

    Men jag blir lite nyfiken: Varför inte köpa en kostym som man kan fortsätta att använda lite då och då? En vit kostym, den lär väl inte användas mer än vid ytterst få tillställningar. Varför inte kosta på lite extra och köpa plagg brudgummen kan ha glädje av senare? Det tillhör ju brudgummens privilegium att han har möjlighet att återanvända så mycket...

Svar på tråden VIT kostym??? hjälp