• BröllopJuli2008

Hjälp mig hitta roliga bröllopsbilder!

Vi gifter oss om 9 dagar och ska träffa fotografen på onsdag nästa vecka. Vi vill gärna ha några bilder som inte är så "poserande" om ni förstår vad jag menar. Nu vill han att vi tar med bilder som vi kan visa för honom med lite olika och roliga poser. HJÄLP! Trodde ju att han kunde hjälpa oss med det!

• Svar på tråden Hjälp mig hitta roliga bröllopsbilder!
  • BröllopJuli2008

Ska genast kolla. Fick panik nu efter hans mejl!

• BröllopJuli2008

Jag skulle behöva bilder där jag kan skriva ut dem för att visa fotografen. Alla sidor har ju copyright , vilket jag givetvis förstår men just nu är jag sur.

• hungran79

kolla i olika tidningar... om du har. Där kan msan få lite tips.

• Waersta

Ta med dig datorn annars! Eller maila honom de sidor du tycker är fina!

BröllopJuli2008 skrev 2008-07-17 08:13:05 följande:
    Jag skulle behöva bilder där jag kan skriva ut dem för att visa fotografen. Alla sidor har ju copyright, vilket jag givetvis förstår men just nu är jag sur.
  • BröllopJuli2008

Så sant. Iofs var jag inne på hans hemsida nu och han har faktiskt väldigt fina och ovanliga bröllopsbilder där... Hmm.. tror att vi valt rätt fotograf faktiskt

• Waersta

Visa mig hans sida! Vi behöver också lite inspiration!

BröllopJuli2008 skrev 2008-07-17 08:37:32 följande:
    Så sant. Iofs var jag inne på hans hemsida nu och han har faktiskt väldigt fina och ovanliga bröllopsbilder där... Hmm.. tror att vi valt rätt fotograf faktiskt
  • lottis77

Gick in på Leanderfotograf-hemsidan, vilka otroligt fina kort! Hittade tyvärr inte var någonstans i Sverige han håller till?

• harthurs

Vilken fin hemsida! Och fina bilder, fick en del ideer. Stort lycka till pa eran dag!!
    Undrar dock hur du kunnat andra storleken pa din text pa hemsidan? Jag kan endast fa samma lilla stil pa min text..

Paeonia skrev 2008-07-17 08:02:27 följande:
    Jag har endel annorlunda bilder på vår sida på weddingannouncer under rubriken foton.paeonia.weddingannouncer.com/
Svar på tråden Hjälp mig hitta roliga bröllopsbilder!