• Pyron

Hur många program?

Hur många vigsel resp. festprogram ska man ha.
    Vi kommer att bli ca 65 på festen.
    men det kommer komma desto fler till kyrkan.

så frågan är helt enkelt hur många ska man skriva ut?

• Svar på tråden Hur många program?
  • aikidoaasa

65 till festen... men sen behöver ni veta hur många som kommer till kyrkan... lägg på några extra utifall att... typ en tio extra eller så... (?)

• Pyron

jag har ingen aning om hur många som kommer.

Grannarna säger att dom kommer komma, några mostrar kommer komma, flera jobbarkompisar, har med andra ord ingen aning om hur många.

Jag jobbar som vikarie innom barnomsorgen och har fått en massa jobbarkompisar. Alla känner även min mor för hon har även hon jobbat på flera av ställena innan hon blev sjukskriven.

• chamor

Vi har 90 gäster och ska ha 150 vigselprogram.. Tror kyrkan blir full! (liten ort et.c.) Festen får alla (iaf vuxna) ett...

• chamor

Vet inte hur min m2b har räknat men på 90 gäster 100 häften och bara max hälften tar med dem hem :P

• tolonta

85 gäster, 150 vigselprogram. Några som tackat nej till festen kommer nog ändå komma till kyrkan, en del av mina föräldrars vänner kan nog dyka upp, klubbkompisar till oss, gamla klasskompisar (eftersom vi skriver i den lokala tidningen att vi kommer gifta oss), min systers killes föräldrar m.fl...

• Miss Blue

Alla kanske inte behöver ha ett vigselprogram? Många som bara är nyfikna vill nog mest titta
    Ta lite fler än era gäster, typ 10st. Det är ju helt omöjligt att veta hur många det blir om det är som du skriver!?!?
    Jag tror inte att de "oinbjudna" blir ledsna/besvikna om de inte får varsitt vigselprogram

• Pyron

men då skriver jag ut 80 st.
    tack för era synpunkter.

• happyme