• godisbruden

Morgongåva!!!

Hur är det egentligen, ska man köpa morgongåva till mannen? Vad köper ni isf?

• Svar på tråden Morgongåva!!!
  • Fröken Larsson

Traditionen (som väl egentligen är förlegad i dagens samhälle) bjuder att mannen ger sin fru en gåva, inte tvärtom. Men eftersom jag tyckte det var en kul grej och dessutom tyckte att jag ändå fick så många grejer inför bröllopet så köpte jag till min man, inte tvärtom. Han behöver skämmas bort.

Han fick ett silverhalsband som ser ut som ett plektrum (han är gitarrist) med "A+K 140608" ingraverat, och så fick han en bok om sig själv och varför jag älskar honom, gjort av mig och upptryckt på www.gordinegenbok.se. Han blev glad och rörd.

• Eskobar

Jag är väl kanske tråkig - men min blivande ska få en jättefin, stor resväska av mig - hoppas på många, långa mysiga resor ihop!

• Lassesbrud

Jag har köpt en tumring som jag har låtit gravera in nåt fint i

• marjoh

Jag gav min man en klocka där jag låtit gravera in titeln på en av våra solosonger och vigseldatum i. Han blev jätteglad.

Jag tycker man gör precis som man vill, vi diskuterade om vi skulle strunta i det helt men bestämde att det kan vara trevligt att ha något som man fått av sin älskade i samband med att man gifte sig, även om det bara är något litet, men sadan köpte jag en klocka i alla fall eftersom jag tyckte att vi lagt så mycket pengar på mig (frisör, smink, vigselring m.m.) att jag tyckte han var värd det

• matildaochniklas

Jag ska ge min blivande ett halsband från alskadebarn.se
    Sen ska han få några fina bilder på mig också

• Meiia

Jag håller på att göra en bok "Kommer du ihåg Varför jag Älskar Dig?" Skriver först 100 anledningar till varför jag älskar honom, de reserande sidorna skriver jag "kommer du ihåg...". Lite fina minnen som vi haft de åren vi varit tillsammans. Tror att han kommer att uppskatta det då han har lite dåligt minne. Han blir alltid ledsen då jag frågar honom om han kommer ihåg det, eller det, eller det... Men det gör han sällan men uppskattar att jag gör det!

Sen tänkte jag få gjort en skylt till brevlådan där det står "Här bor Familjen...." Liten familjesak kände jag...

Svar på tråden Morgongåva!!!