• avil

bra lockborste?

vill ha en lockborste så man kan få lite fall o så i håret? NÅN som har tips om BRA variant/märke??

• Svar på tråden bra lockborste?
  • aikidoaasa

När det gäller lockar så älskar jag och min bfs syster Obh Nordicas locktångar. Den värms upp snabbt och ger underbara lockar. :)

• avil

tack,jag skrev samtidigt som du...
    Ja,men är det en locktång liksom?
    jag vill inte göra lockar så,utan bara ha en som är som en rund borste med värmen......Om du fattar?

• aikidoaasa

ja... hmm... sorry finns ingen sådan som jag gillar. De fastnar lltid i mitt hår. En gång fick jag klippa bort hår för att det fasnat inuti borsten... så sådana håller ja mig borta från. >_

• Anna13

Jag använder en platttång (har platt hår)...Den kan man oxå använda till att göra korkskruvar, få upp volymen m.m. Bästa köpet jag gjort!! Köp en som heter Gama, rekommenderas av frisörer. Sök på nätet så hittar du den garanterat!

• avil

aha-såg en som hade taggar man drog in! just så det inte blir så!!

• aikidoaasa

Det var en sådan med indragbara taggar... håret följde med in och sen fick jag ite ut taggarna igen. Slutade med att jag fick slänga den borsten. @_@

• avil

ojdå..
    Plattång har jag o kan inte riktigt använda den...så jag ville testa m lockborste...

• Anna13

Gama har inte indragbara taggar, det är en platttång....Men är tusen gånger bättre än en vanlig locktång, tro mig jag har provat allt...

Kolla in länken www.lyko.se/

• avil

nä,vi menade locktången m indragbara taggar!

Jo,men jag HAR en bra plattång...Som jag inte vill använda-har inte rätt handlag för det ,ville testa lockborste...

Svar på tråden bra lockborste?