• stinakina

    Sex and the city filmen!

    Såg Sex and the city filen igår....fick mig en tankeställare!
    Vill inte avslöja för mycket, men jag gick iallafall hem och kramade om m2B (ja jag grät en skvätt också) vi snackade iallafall om vårt kommande bröllop...
    jag vet ju att jag blivit lite ivrig i allt planerande, och det vi från början sagt har efter vägen ändrats på flera punkter..
    allt lull lull tex, inget nån av oss som räknade med det (men nu tycker jag att det varit lite av det roligaste i allt pyssel och planerande)
    Jag har mer eller mindre tagit över allt, inte för att M2b inte bryr sig, utan jag har mer eller mindre kört över honom, frågar honom i bland om det är ok, och han nickar och håller med...

    igår sa jag att vi kan skita i allt, bara gifta oss vi två på rådhuset om han inte längre känner lika stark för detta..(alltså att focus numera ligger mer på detaljerna kring den här speciella dagen än på vad det vi faktiskt ska göra, gifta oss, ingå äktenskap, och sen "leva lyckliga" resten av våra liv)

    Men med en månad kvar så sa han bara att nmera ser han fram emot en stor härlig fest.....*phu*
    Vad glad jag blev....inser varför jag älskar denne man så enormt!

    ja, ville bara dela med mig av mina hjärnspöken..

    lie panik i antågande tror jag med (oerhört dumt att se filmen så nära inpå) sen har jag föraningar om en möhippa i morgon....
    har INGEN aning egentligen..men jag gissar på det!!

  • Svar på tråden Sex and the city filmen!
  • T and T

    Såg filmen med en kompis som också snart ska gifta sig. Hade inga förväntningar alls, men shit så känslosamt det blev. Ibland strömmade tårarna nerför kinderna, ibland skrattade jag som en tok :)

  • stinakina

    Japp, man fick sig en hel del skratt OCH tårar...riktigt bra film....
    T and T skrev 2008-07-11 21:18:46 följande:


    Såg filmen med en kompis som också snart ska gifta sig. Hade inga förväntningar alls, men shit så känslosamt det blev. Ibland strömmade tårarna nerför kinderna, ibland skrattade jag som en tok :)
  • stinakina

    Gör det...rekommenderar den varmt!


    lillaj skrev 2008-07-11 21:30:16 följande:
    Jag vill se den!!
  • Gottekorven

    Såg den också häromdagen! Jag ska gifta mig om 1 månad och kan inte bestämma mig för klänning, enkel eller pampig.... Mycket igenkännande i filmen!!!
    Ååå vad den var bra! Skrattade och grät som en tok!!!

  • Liten liten kanin

    Hahaha, här är en till som grät och skrattade om vartannat. Älskar serien, men har aldrig gråtit till den förut. Visst är det nerverna! Två veckor kvar... Gaaaahhh!!!

  • MissieA

    Jag bara älskaaaaar filmen!! bland dem bästa filmerna jag har sett måste jag säga.

  • Igia

    Hat oxå sett filmen. Hur bra som helst. Såg den med min blivande och han tyckte oxå den var kanon.

Svar på tråden Sex and the city filmen!