• Meiia

    Svart vita skor !!Hjälp!

    Någon som vet var man kan få tag i brudgumms skor som är svarta och vita. Jag tänkter på så kallade "gangster skor".

    Har letat överallt men hittar bara spetsiga eller jätteblanka skor till honom och det vill han inte ha...

  • Svar på tråden Svart vita skor !!Hjälp!
  • Meiia

    Har en bild på en svart och vit herr sko i mitt galleri... leter efter en sådan... Hittade liknande på www.skouno.se men dom verkar vara lite spetsigare...
    Någon som kan ge förslag? TacK!

  • Meiia

    Jag har kikat på dessa skorna innan men jag tycker att det är lite trist att dom är lite bruna i sulan.... Det är ju DR Marten skor så dom känns nästan lite "grova" fast vi har inte tittat på dom "live".. Dom kanske är bättre då. Tror du att man kan se det bruna gummit på bilder ock så?
    Tack för tips!!!!

  • dukanomduvill

    Nja kanske att det syns. De är ju lite grova också och kanske inte passar som "finskor" men det är svårt att hitta det man vill ha exakt.

  • Meiia

    Jag vet! det är supersvårt! Har letat överallt. Funderar på att ta ett par svarta (har hittat massor av perfekta par) finskor och byta ut snörena till röda snören. Skulle passa in i vårt tema tror jag. Men hellst vill jag hitta sådana skor...
    Vi kommer ju att vara i öknen så Dr Marten skorna känns varma och lite klumpiga kanske... 40 grader varmt i öknen! *puh*

  • Jessie Gustav

    Meiia
    Min make hade liknande skor som du hade i ditt album och dom köpte vi för 450 kr tror jag och han är jättenöjd med dom...

Svar på tråden Svart vita skor !!Hjälp!