• Röd Gerbera

Fotograf i Uppsala

Hejsan.

Ska gifta mig i januari och har inte bokat fotograf än. Har någon ngt bra tips på ngn bra i Uppsala och eventuellt uppfattning av pris?

• Svar på tråden Fotograf i Uppsala
  • cake73

Jag har hört att Eva Jacobsson är bra, tycker själv att Änglafoto har jättefina foton på sin hemsida. Sen känner jag inte till något om de andra fotograferna här i stan.

• Mocca80

Fuji fotocenter på grändby jobbar en tjej som heter angelica. Hon fotar bröllop och tillställningar. Har bara hört av folk att hon är jättebra. Har själv inte haft henne.
    Kolla me henne!
    Googla annars

• Kärlek08

Känner till en duktig tjej som visserligen bor i Älvkarleby men hon är duktig och billig. Kolla på www.saramartens.com så ser du vad hon kan...

• Mors lille olle

Varför uppasala
    det är ju inte så långt från Västerås eller Stockholm

// Olle

• helene306

Tänkte föreslå henne Kärlek08 skrev. Hon ska fota oss.

• Juliazzb25

vi har haft eva jakobsson!
    hon är hur bra som helst och bilderna är helt fantastiska.
    kan lungt rekomendera henne.

annars så känner jag en annan tjej som jobbar som fotograf som heter martina rengren.

jätte jätte duktig och billig.

här får du hennes webb adress
    www.martinarengren.se

lycka till

• Röd Gerbera

Kanonbilder på Angelica Klangs hemsida. Ska höra efter med henne.
    Hur ligger hon i pris?
    Tack för tipset!!!!

• cbride

5000:-
    Då fotar hon innan vigseln och sedan i kyrkan. Du får en cd med högupplösta bilder och ett album med ca 15-20 bilder i, tror jag att det var!

• brud2009

Har precis bokat Rowasfoto till nästa sommar. Hon är amatörfotograf men tar kanonfina biler och ligger mkt bra i pris. Kolla in hennes hemsida www.rowasfoto.se

Svar på tråden Fotograf i Uppsala