• LOOM

Bordplaceringstavla

Är det någon som har tips på hur man kan göra en lite roligare bordplaceringstavla?
    Vår kommer bli c:a 50 x 70 cm stor av kork som vi klär in i tyg. Tips på utsmyckning med bord, stolar, hur kan man skriva namnen?

• Svar på tråden Bordplaceringstavla
  • Pumpkin

Jag har en bild på vår tavla i mitt galleri

• Lavendelblomma

Grymt snyggt!
    Snacka om jobb!
    :)

• Miss Blue

har en i mitt galleri oxå..
    Bordplaceringstavla á la Bröllopsbonanza (anslagstavla i grunden)

• LOOM

Miss Blue: Det var just bröllopsbonanzas jag var ute efter. Hade för mig att den blev fin och din är verkligen jättefin!

Massor av inspiration att fixa till en tavla nu!

• Anettan73

Har en i galleriet. Jag fäste mina lappar med små stjärnor som man igentligen sticker ner i blommor mm. Syns inte jätte tydligt. Min är rätt enkel iofs...

• Fröken Larsson

Det finns ju många scrapbookingdekorationer att använda, som pappersblommor, brads (såna där "jungfruben" eller påsnitar som det också kallas) som ser ut som pärlor, blommor, ädelstenar osv, självhäftande dekorband och massor av andra saker. Sök på scrapbooking på nätet och kolla in webshopparnas utbud, kan bli jättefint!

• LOOM

Anettan73: Jättefin din också!
    Vad duktiga alla är!

Scrapbookingdekorationer är ett jättebra tips, tänkte inte på det
    Hittade även en bild på en bordsplaceringstavla som var inramad i en jättefin guldram...kanske hade varit något det också...

• Anettan73
    LOOM skrev 2008-07-10 12:16:28 följande:
    Anettan73: Jättefin din också! Vad duktiga alla är! Scrapbookingdekorationer är ett jättebra tips, tänkte inte på det Hittade även en bild på en bordsplaceringstavla som var inramad i en jättefin guldram...kanske hade varit något det också...
    Låter as snyggt.
  • Miss Blue

Jag använde brads att fästa "borden" med....och sen nålar till gästerna för att lätt kunna flytta runt

Lycka till!

Svar på tråden Bordplaceringstavla