Morgongåva till m2b
Vad kan jag köpa till min blivande i morgongåva. Han är inte alls smycketypen. Jag vill helst köpa nåt som han kan ha som minne. Vad har ni gett era män?
Tacksam för tips!
Vad kan jag köpa till min blivande i morgongåva. Han är inte alls smycketypen. Jag vill helst köpa nåt som han kan ha som minne. Vad har ni gett era män?
Tacksam för tips!
Secret box
Jag ska ge detta:
www.gordinegenbok.se/index.jsp
En fickplunta med gravyr vore kanske något? Jag valde mellan det och en ring, men valde ringen eftersom m2b redan har en fickplunta!
secret box här också!
playstation 3, tråkigt kanske men han vill ju verkligen ha det.
Spa weekend, tror jag att det blir..
Min ska få en tatuering!
Ja ni, jag har INGEN aning, och med 4 veckor kvar så är det verkligen hög tid att bestämma sig.
Fickplunta med gravyr var kanon, men jag vet inte, när använder man en sån?????
Smycken gillar han inte.
Secret box skulle han gilla, vad kostar en sån? Frågan är ju om jag klarar, med min efter-graviditetskropp att göra en sån?
Sen då? Teknikprylar vill han ha, men det är lite tråkigt som morgongåva tycker jag.... Vill ju ge något beständigt.
Prisklass: 3000kr
Jag har gjort en secret box, har fött två barn så är inte direkt purfärsk längre om man säger så...
Brisningar och åderbråck på benen bad jag henne airbrusha bort. Tycker inte att det är mer fel än smink ...
Sedan såsäger jag bara- ljussättning det gör under! Och fotografen hittar de vinklar du ser bäst ut ur.
Det kostade 2500 kr för mig har jag för mig, det finns säkert billigare också- om med all säkerhet dyrare med
Känns lite som en egoboost för mig själv dessutom. och måste bara tillägga att de här bilderna är så långt från slitz "tryck upp brösten i kameran" som man bara kan komma.
Jättevackra sensuella bilder.
JAg måste bara fråga.....är det brukligt att man ger en morgongåva även till sin m2b?!?
Trodde traditionen var att det endast var mannen som skulle ge kvinnan något?
Nu får jag ju panik...gifter mig om 14 dar - och jag hinner inte hitta på nåt till honom..... Nä, det får banne mig va. Min gåva till honom får bli att han får mig som fru
hmmm, det där med tatuering var kanske inte så dumt. Han har alltid velat göra en, men aldrig kommit till skott.
Min ska få en jättefin resväska! Vi ska ju göra resten av livresan ihop nu (lite symbolik...) och dessutom hoppas jag på många, långa fina o mysiga resor ihop!
Min får en t-shirt med GAME OVER på finns på www.shirtfactory.se under klassiskt......rätt kul tycker jag....
men självklart förväntar JAG mig ett halsband eller nåt sånt ))) och han får bara en sån t-shirt.....
secret box här med!
vet att min skulle älska en sån, å de roliga e att han skulle aldrig tro att jag skulle göra nåt sånt, pga att ja inte e hel nöjd med min kropp heller, efter graviditet... Därför blir det lite extra överraskning! Dom älskar ju oss för det vi e...
Min kostar 1900 kr, det e lilla paketet med sex st bilder. Räcker tycker ja.
Vill gora secret box..
annars funderar jag pa att kopa en riktigt fin vinflaska (han ar mycket vinintresserad) som han ska spara till var 1-arsdag..
Har aven sett att man kan kopa en vinrad (druvor) vilket vore coolt..
Jag gjorde ingen secret box, men däremot fotograferade jag vackra bilder på mig själv. Som jag satte in i ramar. 5 bilder blev det, jättevackra allihopa. Sensuella men inte nakna.
Jag har spelat in en sång som ska bränna med texten "for your ears only". (Sjunger inte bra alls men det är ett stort steg för mig och en kärleksförklaring!) och så har jag fotat mig själv i lite secret box stil. Tänkte ha de bilderna som "häftet" till CDn med texten "for your eyes only" Lite i valet och kvalet bara vart jag ska producera häftet så det blir billigt, klart i tid och inte hos våra lokala tryckerier som kan känna igen mig (vill inte att de ska se mig halvnaken) :P Så får han en uppsättning med honey moon kläder och en bibel han vill ha
Hade egentligen tänkt att ge min blivande en tävlingscykel men då det överskred vår budget rätt rejält så blir det en symbolisk present, en ettårsprenumeration av cykeltidningen kadens istället=) Men jag har gett mig dän på att slita som ett djur för att en dag kunna ge honom den där cykeln...
Ge han en t-shirt till med texten. "i got married and all I got was this losy T-shirt.
(Med reservation för stavning)
Ok, mindre än 2v kvar och jag har fortfarande ingen aning!! Shit alltså...
Såg en snygg slipsnål på titanringar.com, som jag funderar på, men tiden för att beställa den börjar gå ut känns det som...