• SidenRos

nära men endå inte

nu är det bara 5 månader kvar. igår var det de för att vara exakt :) gör inget annat en att längtar... tycker att tiden går för sakta hehe hoppas att tiden bara flyter iväg så jag snart får gifta mig med min drömman

hur lång tid har ni kvar=)?

• Svar på tråden nära men endå inte
  • matteve

33 dagar!! Kan ju bara säga "Håll i hatten!" för det går verkligen undan. Kändes som det var 5 månader kvar IGÅR!

Gahh! *excited*

• SidenRos

matteve

hehe aa det måste kännas när det är så nära =) det går rätt fort på slutet väl? =)

• weinlove

Om 55 minuter är det fyra dagar kvar :)
    Håll ut, tiden kommer att rinna iväg och snart är du gift.

• SidenRos

weinlove hur känns det att det är så nära nu då? =)

• weinlove

Det känns jättebra men man börjar ju bli lite smått nervös nu :)
    Övade i kyrkan i fredags och då kändes det verkligen som att det är på riktigt. Känns som att jag är på rätt väg i livet och jag är sååå otroligt glad över att få gifta mig med mitt livs kärlek, min andra hälft.

• SidenRos

hehe ja jag kan förstå att de börjar kännas nu hur var det när ni övade i kyrkan då? va skönt att du känner att allt är rätt me :)

• matteve

Åhh! Vill också ha 4 dagar kvar!! Iofs längtar jag efter att få se min älskling om 26 dagar först... ska bli så mysigt! Sen så kommer den amerikanska släkten tidigare den veckan, så det blir både sightseeing, aktiviteter, rehearsaldinner m picknick o brännboll mm. Det ska bli störtkul!

• weinlove
    SidenRos skrev 2008-07-07 23:09:33 följande:
    hehe ja jag kan förstå att de börjar kännas nu hur var det när ni övade i kyrkan då? va skönt att du känner att allt är rätt me :)
    Det gick bara bra i kyrkan. Men snacka om att man blev nervös när musiken drog igång och man skulle gå in. Ännu mer blir det väl när kyrkan är fullsatt. *pirrimagen* Men jag tror att det kommer bli jättefint och bra. Musikerna satte allt på en gång och likaså vi och pastorn som för övrigt är min farbror så jag tror att det kommer att bli en mycket fin vigsel.
  • SidenRos

weinlove
    jag kan tänka mig att du man blir närvös =) det kommer säkert bli jätte fint =) lycka till med allt kommer säkert bli jätte bra :D

• SidenRos
    matteve skrev 2008-07-07 23:10:54 följande:
    Åhh! Vill också ha 4 dagar kvar!! Iofs längtar jag efter att få se min älskling om 26 dagar först... ska bli så mysigt! Sen så kommer den amerikanska släkten tidigare den veckan, så det blir både sightseeing, aktiviteter, rehearsaldinner m picknick o brännboll mm. Det ska bli störtkul!
    hehe så du kommer ha fullt upp hela den veckan asså :P
  • weinlove

Tack alla för de fina orden och alla lyckoönskiningar. Lovar att (om jag inte är inne före, vilket jag troligtvis är) skriva och berätta om bröllopet och sätta in bilder i mängdes på allt. Ha det nu så bra och lycka till ni också med allt vad ni har att göra inför eran stora dag. Kramisar från en trött blivande brud.

Svar på tråden nära men endå inte