• f1bride

Fotograf i Skellefteå-trakten?

Vill veta om det finns några bra fotografer i Skellefteå-trakten, men kan inte hitta några genom googlesökning?

• Svar på tråden Fotograf i Skellefteå-trakten?
  • Mistress

Hej f1bride!
    Vilken snygg klänning, för att inte tala om hur snyggt der är med cape, det är en ljuvlig detalj!

Fotograf i Skellefteå känner jag inte till, men om Piteå räknas till trakten så vet jag av en fotograf. Han kanske åker till Skellefteå också. Kan det vara värt ett försök?

Mvh Mistress

• Julibrud2008

Hej!
    Vi ska ha fotograf Newen i Skellefteå. Sen ska visst fotograf Peter Lundberg vara duktig.

Lycka till med sökandet.

• f1bride

Misstress: Åh tack, tack för komplimangerna Är själv nöjd med allt och jag hoppas att allt passar bra ihop..!

Du kan jättegärna berätta vilken fotograf du känner till, det är ju alltid bra att ha något att jämföra med!

Julibrud2008: Har Newen någon hemsida eller dylikt så man kan se foton? Vet du hur mycket det kostar?
    Peter Lundbergs hemsida har jag sett och han verkar duktig, om man inte hittar någon annan kanske det blir han.

• pialotta124

Hejpå dig!

Vi ska ha fotograf Petra Hall som är lokaliserad i Piteå. Hon kommer att fota vårt bröllop som går av stapeln i Boden, så hon kan kanske åka till Skeå:)

• Mistress

Hej igen!

Som Pialotta säger finns Petra Hall också i Piteå, även hon mycket duktig, Petrahall.se, Christer Lindström, som har clmedia.nu, och en tjej som heter Maria Fäldt har jag också sett en del foton av, dock inte bröllop.

Lycka till!

Svar på tråden Fotograf i Skellefteå-trakten?