• Atsa

Toalettbesök med spanx???

Fick hem min Spanx Higher Power igår... Blev väl inte riktigt den mirakeleffekt på magen som jag hade hoppats på, men lite höll dom ju in iaf. Men hur gör man när man går på toaletten? Ska man dra ner dom som vanliga strumpbyxor, är ju inte så smidigt när de går så långt upp. Men så är det ju ett "hål" i grenen på dom, är det tänkt att man liksom sära på det och kissa därigenom eller vaddå? Och man måste väl ändå ha trosor under spanxen? Ska man lirka ut trosorna genom hålet eller hur är det egentligen tänkt? Nån som haft dom på sig en kväll/dag? Hur har ni gjort?

• Svar på tråden Toalettbesök med spanx???
  • Waersta

*skrattar*

Förlåt.. men jag kan se det framför mig hur du lyfter på klänningen och försöker lirka ut trosorna ut hålet..

Jag kommer ta med mig en tärna och så får vi helt enkelt ta av i stort sett allt..

• EnaOline

mohaha vad roligt inlägg TS.

• EnaOline

alltså det var så roligt beskrivet, fick upp värsta roliga bilden i huvudet, gräva fram trosan igenom ett hål, sikta rätt genom hålet när man kissar, oj oj oj det skulle vara spännande. Kram och lycka till!

• Atsa

Dessutom på en liten trång toalett *haha* tur det finns en handikapp toa iaf =)

Visst kan man ju ha med sig nån...fast tärna ska jag inte ha nån, men man kan ju såklart ha med sig en "vanlig" tjejkompis om man bara ska kissa, men tänk om man behöver göra det andra, det är ju ändå ganska troligt att man måste det nån gång under dagen och då vet jag inte om jag är så sugen på att ha sällskap på toaletten...

Vilka problem man kan ha =)

Waersta skrev 2008-07-04 07:36:51 följande:
    *skrattar* Förlåt.. men jag kan se det framför mig hur du lyfter på klänningen och försöker lirka ut trosorna ut hålet..Jag kommer ta med mig en tärna och så får vi helt enkelt ta av i stort sett allt..
  • fitforfight

jag har såna där spanx och jag tar alltid av dom under toalettbesök. Det känns helt enkelt motbjudande att köra det där "trostricket" speciellt om det är nr2 vi talar om

Jag hade dock inte på min miga på bröllopsdagen.

Jag klarade mig faktiskt själv under toalettbesöken på vår bröllopsdag trots maffig underkjol å långt släp. Tricket är att helt enkelt sitta bak å fram på toaletten

• pojomo

aha bak å fram, det ska jag ha i tanken näör det är min tur

fitforfight skrev 2008-07-04 09:11:27 följande:
    jag har såna där spanx och jag tar alltid av dom under toalettbesök. Det känns helt enkelt motbjudande att köra det där "trostricket" speciellt om det är nr2 vi talar om Jag hade dock inte på min miga på bröllopsdagen.Jag klarade mig faktiskt själv under toalettbesöken på vår bröllopsdag trots maffig underkjol å långt släp. Tricket är att helt enkelt sitta bak å fram på toaletten
  • bridesilly

Jag funderade både länge och väl på detta problem och bestämde mig till slut för att inte använda mig av min spanx ändå.

Jag har köpte mig en waist nipper istället så jag slipper krångla av mig något eller använda mig av ett hål

Man kan ju inte ha trosor under higher power och utanpå gör ju inte trosorna någon nytta.

Huuua tänk å gå på toaletten UTAN att ta av sig spanx, minsta lilla droppe å man kommer lukta sen....ööörk HAHA blääääh

Nä waistnipper får det bli helt enkelt, för min del iaf

• Nalle Puh 40

Kanske en dum fråga men vad är en Spanx Higher Power?

• Nalle Puh 40

Ok, tack men vilken erotikdödare

• bridesilly

Nalle Puh 40 skrev 2008-07-04 19:48:05 följande:

Ok, tack men vilken erotikdödare
    jupp absolut men det är bara att smita in på toa och byta om till något sexigare när bröllopsdagen har kommit så långt att det är bara du och han och hotellrummet
  • Atsa

Skulle nog egentligen helst vilja ha nåt i stil med den där waist nippern istället. Nåt som bara håller in magen liksom och inte sitter ihop med trosorna, för smidighetens skull. Fast hur blir det med en sån? Trycks inte fläsket ut nån annanstans istället? Uppåt eller neråt?

Men är det verkligen inte tänkt att man ska ha trosor under spanxen?? Känns inte särskilt fräscht att gå troslös i dom...

bridesilly skrev 2008-07-04 18:13:52 följande:
    Jag funderade både länge och väl på detta problem och bestämde mig till slut för att inte använda mig av min spanx ändå. Jag har köpte mig en waist nipper istället så jag slipper krångla av mig något eller använda mig av ett hål Man kan ju inte ha trosor under higher power och utanpå gör ju inte trosorna någon nytta.Huuua tänk å gå på toaletten UTAN att ta av sig spanx, minsta lilla droppe å man kommer lukta sen....ööörk HAHA blääääh Nä waistnipper får det bli helt enkelt, för min del iaf
  • Brud28

Atsa,
    Vart köpte du dina Spanx vill också ha ett par men vet inte vart jag ska köpa de?

• bridesilly

oj flera inlägg sorry..

waist nipper finns på www.hipsandcurves.com

jag tycker den sitter jättebra och bekvämt. Vad jag kan se trycks inte något ut nånannanstans

Atsa skrev 2008-07-04 20:17:50 följande:
    Skulle nog egentligen helst vilja ha nåt i stil med den där waist nippern istället. Nåt som bara håller in magen liksom och inte sitter ihop med trosorna, för smidighetens skull. Fast hur blir det med en sån? Trycks inte fläsket ut nån annanstans istället? Uppåt eller neråt?Men är det verkligen inte tänkt att man ska ha trosor under spanxen?? Känns inte särskilt fräscht att gå troslös i dom...
  • Waersta

jag köpte min midjeformare i en vanlig underklädesaffär. INget trycks ut där det inte ska vara..

• Atsa

Japp, köpte också mina på mytights, jättesmidigt! Tog inte ens en vecka innan jag hade dom i brevlådan!

bridesilly skrev 2008-07-04 21:56:52 följande:
    dom köper man billigast på www.mytights.com300kr fraktfritt
  • Fru MAppell

Gud vilka roliga tips, att sitta bak och fram, det ska jag prova, tycker inte om att vara fler på Toa

Svar på tråden Toalettbesök med spanx???