rosa brudklänning..nån mer
nån mer som har el ska en rosa brudklänning på den stora dagen..kanske ni har bilder så man kan få se..
nån mer som har el ska en rosa brudklänning på den stora dagen..kanske ni har bilder så man kan få se..
Nej, men jag tycker det är snyggt!
Jajamen, här är en till. Fast jag kan inte visa bild för den finns inte än, bara korsetten som är sydd i samma tyg. To meter puderrosa siden med blommor i rosa och grått blir det :)
ja har en bild i galleriet som ja vill ha men såklart skrev ja inte upp vart den ä ifrån..vet du kanske
kul..en rosa tös till..har du specialbeställt den du har el..nu blev ja bra nyfiken,,kan du kolla in i mitt galleri..den rosa jag har där..kanske du vet vart ja kan få tag på den
Jag ska oxå ha en rosa klänning. Såg en jättefin i en tidning. Enkel, smala axelband, litet släp. Jag tänkte hyra min klänning...hoppas de har min drömklänning.
Min är liiiiite rosa iaf.
ja fann vem som gör den...ms..otroligt att ja inte höll koll på de för ja äääääälskar hennes klänningar..nu te priset bara..vi får väl se..men de känns som om de är denna
Jag hade en klänning som var ljusrosa...
Min kompis håller på att sy en i rosa och svart åt sig med lite vita inslag. Vill ha den men hon tänker inte släppa den
min e rosa =P
"Min brud" skall gifta sig i en härligt blå klänning. Jag som tärna kommer i en rosa. Det blir nog en färggrann tillställning.
Jag ska ha en ljusrosa Nixa 929 Inga bilder än, kommer efter den 8/8!
har nog funnit klänningen..igen..typ..hehehe,,,den ä från lillsessan å heter Pernilla precis som en annan..hihi..den vill ja ha i gammelrosa men de färgkartor hon skicka var lite föööör rosa....men den verkar som en marängdröm..som ja vill ha