• pinuppa78

rosa brudklänning..nån mer

nån mer som har el ska en rosa brudklänning på den stora dagen..kanske ni har bilder så man kan få se..

• Svar på tråden rosa brudklänning..nån mer
  • Sebastiána

Nej, men jag tycker det är snyggt!

• JosieAdde

Jajamen, här är en till. Fast jag kan inte visa bild för den finns inte än, bara korsetten som är sydd i samma tyg. To meter puderrosa siden med blommor i rosa och grått blir det :)

• pinuppa78

ja har en bild i galleriet som ja vill ha men såklart skrev ja inte upp vart den ä ifrån..vet du kanske

• pinuppa78

kul..en rosa tös till..har du specialbeställt den du har el..nu blev ja bra nyfiken,,kan du kolla in i mitt galleri..den rosa jag har där..kanske du vet vart ja kan få tag på den

• lönnsjö

Jag ska oxå ha en rosa klänning. Såg en jättefin i en tidning. Enkel, smala axelband, litet släp. Jag tänkte hyra min klänning...hoppas de har min drömklänning.

• pinuppa78
    lönnsjö skrev 2008-06-30 13:02:23 följande:
    Jag ska oxå ha en rosa klänning. Såg en jättefin i en tidning. Enkel, smala axelband, litet släp. Jag tänkte hyra min klänning...hoppas de har min drömklänning.
    vad ä de för klänning du har hittat..kanske du vet vart ja finner min rosa som ja har i galleriet
  • Waersta

Min är liiiiite rosa iaf.

• JosieAdde
    pinuppa78 skrev 2008-06-30 12:59:38 följande:
    kul..en rosa tös till..har du specialbeställt den du har el..nu blev ja bra nyfiken,,kan du kolla in i mitt galleri..den rosa jag har där..kanske du vet vart ja kan få tag på den
    Jag låter en skräddare sy upp min klänning, hittade ingen konfektion jag gillade,jag passar inte i vad som helst.
    Vet tyvärr inte vem som har din klänning.
  • pinuppa78

ja fann vem som gör den...ms..otroligt att ja inte höll koll på de för ja äääääälskar hennes klänningar..nu te priset bara..vi får väl se..men de känns som om de är denna

• Himesama

Jag hade en klänning som var ljusrosa...

• TrulyInLove

Min kompis håller på att sy en i rosa och svart åt sig med lite vita inslag. Vill ha den men hon tänker inte släppa den

• Västkustbo

"Min brud" skall gifta sig i en härligt blå klänning. Jag som tärna kommer i en rosa. Det blir nog en färggrann tillställning.

• MissDevout

Jag ska ha en ljusrosa Nixa 929 Inga bilder än, kommer efter den 8/8!

• pinuppa78

har nog funnit klänningen..igen..typ..hehehe,,,den ä från lillsessan å heter Pernilla precis som en annan..hihi..den vill ja ha i gammelrosa men de färgkartor hon skicka var lite föööör rosa....men den verkar som en marängdröm..som ja vill ha

Svar på tråden rosa brudklänning..nån mer