5 dgr kvar och har ångest
Vill bara skriva av mig lite. Antagligen är jag bara en bridezilla men det känns ändå jobbigt. Om 5 dgr gifter vi oss och jag har ångest över att jg inte har koll på läget och kan vara alla till lags fast denna dag bara handlar om mig och min älskade! Jag har varit ganska ensam i planeringen då min m2b verkar hata att planera, på slutet har vi fått mkt hjälp av våra föräldrar och det känns som om de har skilda åsikter. Min pappa känner sig helt åsidosatt (fel av honom att berätta men jag förstår honom). Jag håller med om hans ideer, att man ska köpa mer av allt så att det inte tar slut, vara ute i god tid etc. Hans föräldrar tycker att allt bara ordnar sig på nåt sätt o vill inte prata om det men vi måste ju planera! De har tex köpt 20 flaskor bubbel till fördrinken på 100 pers varav kanske 90 dricker! Nu är jag ledsen för att min pappa verkar besviken, för att min m2b inte håller med mig mig ch vi har bråkat...jag vill ju bara vara glad. Lagom till allt har jag precis fått mens och svinont i halsen och feber. Tur i oturen borde väl allt gå över till lördag hoppas jag. Någon som känner igen sig? Värre saker kan ju hända det vet jag...men är bara så känslig just nu.