• sofjoa

På lördag smäller det

Har inte varit nervös tills idag när jag vaknade. Är helt uppe i varv och kan inte tänka riktigt klart. Det är mycket som ska fixas den här veckan, men just nu går jag bara runt här och tar inte tag i någonting. Sambon min är i full gång att göra ostkakan vi ska ha. Men jag, jag bara sitter här

• Svar på tråden På lördag smäller det
  • 27juni2009

gud ja jag vågar inte tänka på hur det blir när det närmar sig... Kommer väl vara massor kvara tt fixa in i de sista. Lycka till iallafall

• Pumpkin

Här är en till som gifter sig på lördag, och även jag har varit lugn och cool tills idag. Nu är jag så nervös så jag mår illa

• sofjoa

Har ni mkt kvar att fixa eller?
    Det bästa är väl egentligen att försöka sysselsätta sig, men jag är helt enkelt för nervös för att göra något. förutom att sitta här.... skönt att man inte är ensam

Pumpkin skrev 2008-06-30 11:20:16 följande:
    Här är en till som gifter sig på lördag, och även jag har varit lugn och cool tills idag. Nu är jag så nervös så jag mår illa
  • Pumpkin

Ja vi har en del kvar att fixa, men det kommer att hinnas

• malinadam

En till som gifter sig på lördag, börjar bli lugn nu men det pirrar i magen hela tiden!!!
    Vi har ett litet trädgårdsbröllop med bara närmaste familjen men det har varit en himla massa pyssel ändå. Kan inte ens tänka mig hur mycket jobb det måste vara för er som har stora kyrkbröllop.
    Lycka till alla på lördag. Hoppas det fina vädret håller i sig...

Svar på tråden På lördag smäller det