Överraska brudgummen..
Måste bara få skriva av mig lite! Vi har valt att ha ett litet bröllop, med endast den närmsta familjen. Det blir några fler på min sida, eftersom min mormor och morfar lever samt min farmor. Men nu har det visat sig att min sambos bror med familj inte kommer att komma, så på hans sida kommer det endast att komma hans föräldrar! Men min sambo har hela tiden pratat om att det är synd att vi inte kan bjuda hans barndomskopmis med familj. Alla andra kompisar säger han att det spelar inte så stor roll, men just den här kompisen vill han ska komma. Jag gillar också den här kompisen och hans tjej, vi har alltid skitroligt tillsammans och dom är verkligen jätte trevliga båda två. Så nu när min sambos bror inte kommer att komma, så har jag i hemlighet bjudit in hans barndomskompis med familj. Jag förklarade läget för dom och sa att vi båda har haft dom i tankarna när det har gällt vårt bröllop. Dom ska inte tycka att dom är andrahandinbjuden, för vi har båda velat bjuda dom ända från början men tyckte det blev "orättvist" gentemot alla andra kompisar. Åh, jag kan ju inte berätta det för nån men jag tycker det är så kul!! för han kommer verkligen att bli så jäkla glad när dom kommer att komma! Det enda jag hoppas nu är att han känner att det är lika mycket hans bröllop också, för han tycker att det blir lite mitt bröllop när det nästan bara blir min släkt. Jag hoppas, hoppas, hoppas att han förstår att det är lika mycket hans bröllop!