blommor solna eller sundbyberg
Någon som har ett bra tips för att beställa bukett i Solna eller Sundbyberg?
Någon som har ett bra tips för att beställa bukett i Solna eller Sundbyberg?
Jag vet att det finns några på råsundavägen, ingen aning dock hur bra eller så dom är. Sen finns det en ganska nyöppnad vid huvudsta centrum, fast på andra sidan vägen. Sen finns det en på landsvägen mot systembolaget till....Ingen som helst aning om hur dom är men jag vet at dom finns i alla fall =)
På sturegatan i Sundbyberg finns en blommaffär vet ej vad den heter Beställde min bukett där och den var fantastisk. Kan varmt rekommendera den. Hon som äger butiken band min och hon hade förstått precis vad jag ville ha.
När jag städade upp efter alla grejer igår fann jag kvittot från blomsteraffären och den heter Ellas blomsterhandel och telnr dit är 08-283140 och adressen är Sturegatan 28 A i Sundbyberg.
Jag måste bara få rekommendera mitt favoritställe i Sumpan,
o det är Floristverskán på Vegagatan!!
Sååå bra, modernt + snyggt!
2 yngre tjejer som har butiken, blir annars så "tantigt" i de andra butikerna.
Ta inte illa upp "snart2008".
Jag har beställt brudbukett, corsage, tärnbuketterna, näbbblommor + bordsarrangemangen fr Floristverskán.
Augustibruden 2008 skrev 2008-06-29 08:01:46 följande:
Jag instämmer också lovorden om Floristverkstan. Jag har inte beställt brudbukett där, men jag bodde runt hörnan tidigare och har köpt många andra bundna buketter. Dom gör jättefina buketter och är mycket lyhörda.
Jag bor numera i skåne så jag kan inte anlita dem till bröllopet, men annars hade jag inte tvekat en sekund!
Lycka till!
Tack snälla, jag ska genast gå och fråga där!
Tyvärr så har som sommarstängt nu, hela juli!