• Fru Säfström

    Bra kemtvätt i Stockholm?

    Nu är vi gifta :) Min underbart fina klänning kanske jag ska ge fler chansen att vigas i och därför vill jag ha rekommendation på pålitlig och beprövad bra kemtvätt i Stockholmsområdet?

    Gärna norrort eller city men jag tar mig gärna dit jag måste, bara resultatet blir perfekt :)

  • Svar på tråden Bra kemtvätt i Stockholm?
  • blivande fru Rosenquist

    Jag kan rekomendera nedanstående kemtvätt. jag tvättade min klänning där och den blev jätte fin. kolla i mitt galleri så ser du hur den ser ut och alla pärlorna satt kvar efteråt.
    Han hand tvättade den tydligen,och den var svart ner till och när jag hämtade den var den vit och fin.

    hon jag köpte den av hade inte velat tvätta den utan jag gjorde det själv.

    Blå Band Kemisk Tvätt
    Rådmansg. 16, 114 25 STOCKHOLM Tfn/Fax 08-10 53 73

  • BoyAndGirl

    Jag kan rekomendera Royal Kemtvätt på östermalmstorg - dom är super duktiga!

  • Fru Säfström

    Tack för tipsen

    Pratat med båda ställena och på Royal lät hon som svarade superotrevlig men det är säkert inför-semestern-stress..

  • Fru Säfström

    Blå Band var urtrevliga, hjälpsamma, snabba och oj så fint det blev! Klänningen är som ny
    Rekommenderas!

  • Fru Säfström

    Tillägg till Blå Band; klänningen var fasthakad med vassa metallnypor som stack in i klänningen och midjebandet saknades - upptäckte jag när jag kikade närmre i klänningspåsen.

  • vincentvega

    Hej hej!

    Jag och en kompis hade samma problem och har byggt en sajt för att kunna hitta kemtvättar och ranka dem. 

    Vi har börjat i Stockholm men både Malmö och Göteborg börjar fyllas på. Där kan ni rekommendera de som är bra också :)

    Titta gärna in på http://www.kemtvattsguiden.se om du vill!

    /Vincent


Svar på tråden Bra kemtvätt i Stockholm?