Tårtställning?!
Någon som vet var man kan köpa hyfsat snygga tårtställningar till bra pris? Eller som har tips på hur man kan göra en tårtställning själv? Verkar vara stört omöjligt att hitta tårtställningar där alla våningar är lika stora...
Någon som vet var man kan köpa hyfsat snygga tårtställningar till bra pris? Eller som har tips på hur man kan göra en tårtställning själv? Verkar vara stört omöjligt att hitta tårtställningar där alla våningar är lika stora...
Hra du ringt runt och kollat på olika kondisar? Det finns många som hyr ut bara ställningar.
Jo, jag har kollat konditorierna här i närheten...
hmm..har inte såna här uthyrningsföretag tårtställningar de hyr ut..typ westmans eller några andra?!
www.kakburken.se/advanced_search_result.php%E5rtst%E4llning&sort=2a&page=2
Här finns två tårtställningar med samma storlekar.
Jag funderar på att ta hinkar eller lådor i olika höjder och vända upp och ner på dem. Sedan sätter jag något snyggt tyg över. Tårtorna får stå på vanliga fat och tårtfat på bordet och på hinkarna...kanske, vi får se.
Kolla men Cake and Design i vallentuna. Men gör det fort, de har semesterstängt från nu på tisdag till 29 juli.
Cakedesign.se
Eller täck över krukor/hinkar/bunkar med en duk. Ingen kommer att se vad som finns under.
Jag vet att en Ica Maxi-butik som hyr ut tårtställningar - kanske kan kolla din närmaste?
Jag hyrde från ica kvatum 500:-
Tipsade i en annan tråd om Cordon bleu på vasagatan i stockholm. jag jobbar där så jag vet att det finns.
Hemlins Festservice har 4 plattors (29cm) tårtställning, priset över helgen är bara 200kr
Kostade det 500,- enbart i HYRA???