• EnaOline

Överraska?? Hur?

Hej ni!

Jag och sambon vill göra något annorlunda, och då tänkte jag överraska honom på vår bröllopsdag, men jag har NOLL fantasi. Förslag på hur jag kan överraska honom? Hålla tal? Å jag är bara ganska blyg av mig, finns det annat jag kan göra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-27 10:27
    Jag vill göra något kul/ roligt/ annorlunda?

• Svar på tråden Överraska?? Hur?
  • Sebastiána

Jag hade tänkt sjunga en kärlekssång på bröllopet, men det kommer inte att funka. När jag övat hemma har jag blivit så rörd att jag börjat gråta. Tänk då hur det skulle bli på bröllopet!!!

• grabbarna

jag tänkte först göra ett bildspel om honom men det blev så krångligt att visa upp det bra så jag har beställt en låt av solisten som han inte vet om...det är en låt som stämmer nästan helt klockrent på oss...

• EnaOline

Vad ska du göra istället sebastiana? grabbarna å det lät romantiskt!

• EnaOline

Jag kanske borde hålla tal ändå? hrmm... jag är ingen blyg person annars, men jag blir blyg bara jag tänker tanken att hålla tal för honom.. hiih generad kanske det heter?

Men vad ska man säga i talet? så svårt!

• grabbarna

du kanske kan göra talet lite på vers och rim då har du ju en större ursäkt att behöva ett papper att kika ner på ibland....jag känner mig också lite blyg/generad över tanken att hålla tal till honhom inför alla...

• EnaOline

oj att rimma när jag är så nervös/blyg och generad låter som en ganska dålig kombination för min del... haha.... Nu är den 16 dagar kvar! *iiiik*

• grabbarna

eller så gör ju en björn gustafsson och gör töntrim som bara nästan passar ha,ha guuud så hemskt fnis

• EnaOline

grabbarna mohaha det skulle vara något! *skratt*
    det känns som om alla mina idèer har försvunnit nu, har använt sönder all min fantasi för ett bra tag framöver tror jag!

• EnaOline

Nej nu ska jag pallra mig iväg till lokalen och ta mått på stolar och bord, så jag vet hur mycket tyg det kommer att gå åt. Och sen blir det baka tårtbottnar...

• grabbarna

ja jo och jag var ju till jättestor hjälp

• Skottdagen2008

Jag sjöng solo hans favorit kärlekssång i kyrkan direkt eftr vår kyss. Nervöst ja, fantastiskt ja, uppskattat JA, och ingen förutom präst och komp och så visste om det inte ens mina föröldrar =

Svar på tråden Överraska?? Hur?