Hur gör ni för att få ut bilder i ert galleri?
Mitt galleri är tomt och tråkigt. Skulle vilja få in bilder från internet på klänningar och blommor. Men fattar inte hur man gör. Tycker att det är så kul att kolla på era gallerier och bli inspirerad.
Mitt galleri är tomt och tråkigt. Skulle vilja få in bilder från internet på klänningar och blommor. Men fattar inte hur man gör. Tycker att det är så kul att kolla på era gallerier och bli inspirerad.
Du kan bara ladda upp bilder som du har på din egen dator, så med andra ord måste du först spara ner de bilder du tycker om. Sedan kan du lägga in dem i ditt galleri.
Tack snälla du för att du svarar! Men har du lust att snabbt och enkelt förklara hur man sparar bilden? Försökte att kopiera och spara en bild i en mapp men den blev bara svart.
Hmmm... kanske den är spärrad eller har ett konstigt format. Kan du länka till den bilden i den här tråden så kan jag kolla. Kopiera adressen uppe i ditt sökfält och klistra in den här.
Men annars ska det funka precis som du gör.
Högerklicka på bilden och välja "spara bild som..."
Den måste vara spärrad eller nåt konstigt. Tack snälla för att du tar dig tid att svara!
www.maggiesottero.com/dress.aspx&style=A3196LU
Jag ser att den är i .gif-format och de brukar inte gå att spara ner men jag vet inte varför tyvärr. Men de flesta bilder brukar vara i jpg.och då är det inga problem. Lycka till med att hitta andra bilderoch hojta till om du behöver hjälp med hur man lägger in dem i ditt galleri sen
Gud va du är bra! Jag har lyckats att få ner 3 andra bilder i mitt galleri tack vare dig. Synd bara att bilden på klänningen inte fungerade. Tack snälla för hjälpen.
Nu hoppas jag att det är synligt för er andra
Tack för det tipset. Trodde alla kunde se mina fina bilder, visste inte att man var tvungen att ändra i inställningar. Tack så mycket.
Är det någon som vill vara snäll och kolla om mina bilder syns?
Toppen. Tack så mycket.