• Englavingar

Tips till förlovning

Hejsan! Jag och min älskade pojkvän har pratat om att förlova oss på vår 2årsdag den 26sept. Kruxet är ju bara vad man ska hitta på:S Vi bor för tillfället inte ensamma så en mysig och lugn hemmakväll känns ju lite långt borta...Några idéer om vad som kan hittas på? Försöker samla på mig lite inspiration;)

Tack på förhand!

//Mvh Evelina

• Svar på tråden Tips till förlovning
  • varelse

åh vad mysigt! grattis! :D själv firar jag och min sambo 2årsdag den 18e oktober, men det blir bara vanligt restaurangbesök utan förlovning för oss. vi planerar att förlova oss nästa år och jag får bestämma datum. ;)

man kan ju hitta på nästan vadsomhelst, det är det som gör det så svårt. kolla upp några tidigare trådar där det finns inlägg om dylikt. annars kanske:

* favoritrestaurangen (lite tråkigt kanske, men..)
    * överraska med weekendresa och förlova er utomlands
    * ha mysig kväll tillsammans i någons stuga (ni kanske känner någon som har en sommarstuga att låna ut, tex)
    * ta en mysig höstpromenad och förlova er vid favoritplatsen där ni bor
    * bjud vänner på hemmamiddag och överraska med förlovning till desserten

jag är lite tom i huvudet just nu, men där var några förslag och kanske du kan få lite inspiration från något av dem? Lycka till!!

• Igia

- Picknic
    - Slottsweekend
    - Där ni träffades första gången
    - Hyr en badtunna

Ja, där var min fantasi slut för tillfället ...

Lycka till!

• Englavingar

Hejsan!

Tack för förslagen!=) Har funderat över vissa av alternativen, men det är ju bara sååå svårt att bestämma sig för vad som blir bäst!

Är det någon som kommer på något mer förslag så hör gärna av er, det är aldrig för sent;)'

//mvh Evelina

Svar på tråden Tips till förlovning