• mad78

    Hjälp m hemsida

    Jag håller på med en hemsida på weddingannouncer men jag är inte ( med betoning på INTE) bra på sånt där. Hur får man rubrikerna på svenska och hur lägger man in musik???

  • Svar på tråden Hjälp m hemsida
  • sofjoa

    du får gå in på "page names", där kan du ändra namn
    och på "website settings" för att lägga in musik

  • mad78

    tusen tack! Hade säkert hittat det själv om jag bara hade öppnat ögonen:)

  • 17jan2009

    Fler frågor... Är det någon som vet hur man får bort de rubriker man inte vill ha??

  • mad78

    klicka på den gröna bocken till höger om rubriken så blir det en röd rund ring i stället och den visas inte på din sida

  • 20080301

    nder youre pages ser d alla sidor du har där kanman klicka på dom man inte vill ha så försvinner dom

  • Bröllopsyra2010

    Hej! Här har ni en till som gnuggade geniknölarna rejält igårkv, vad gäller hemsidan på weddingannouncer. Jag lyckades iaf få en snygg 1.a, o 2.a sida, med bilder etc.Behöver inte skynda, då vi har en bra bit till vår stora dag. Vill iaf passa på att undra lite, någon frågade om musik. Vadå musik??? Förmodligen knasig fråga, men...........

  • 17jan2009

    Fantastiskt att det finns så kunniga personer där ute! Tack snälla ni!

  • 17jan2009

    Ni har säkert helt rätt om hur man gör men det fungerar inte... bu! När jag försöker klicka på den gröna bocken står det bara "You can't deactivate the home page". Grrr....

    Hjälp någon??

Svar på tråden Hjälp m hemsida