• Meja6

Nu är vi gifta!!

Nu är jag Fru!!!

Allt gick superbra med tanke på att vi började planera bröllopet för ca 2 1/2 månad sedan och 80 mil bort!!!

Men tack vare undrebara människor efter planeringsvägen så har allt gått i lås. Min bästa vännina som fixade både hår och naglar och min underbara syster som fixade festen med sång och spex *puss*

Vi bodde på Törneby Herrgård i Kalmar och Ägarna och personalen där var helt underbara, jag rekomenderar det i det varmaste. Dom grejade och donade med lunch och midsommarfirande och självaste bröllopet utan problem och med endast mailkontakt. Maten var supergod och servicen superän!!! Vi ska inte prata om rummen och trädgården, jag vill bo där jämt!!!

Blommorna fixades också supebra,jag var lite orolig då vi skulle gifta oss på midsommardagen och alla butiker var stängda men dom öppnade speciellt för oss på midsommardagen så att vi kunde hämta blommorna även om de hade stängt...och blommorna blev precis som jag ville!!! Tack Blomsterkrysset i Kalmar!!!

Det känns lite konstigt, allt gick så fort men nu är vi hemma och jag har en jättefin ring på mitt finger och med ett helt gäng underbara minnen!!

kram!

• Svar på tråden Nu är vi gifta!!
  • Pyron

Ett stort grattis. det låter som en underbar dag.

• Kanada Hjarta Sverige

vad underbart det later!!!!
    nu blev jag att langta annu mer till min stora dag! (jag planerar en hel ocean ifran... sa jag vet vad du menar med alla hjalpsamma vanner och familj!! utan dem hade det inte gatt!)

Grattis tjejen! vilket lyckat kalas!

• Meja6

Tack!!

Det var en underbar dag!! Det perfekta lilla bröllopet för oss!

Jag glömmde skriva att barnen sjöng och spelade piano Genom eld och vatten med Sarek och det gick så bra!! Minstingen (snart 7 år) sjöng och stora (14 år) spelade piano. Lilla satt iof. och gömde sig bakom pianot men det fick vi ta för hon sjöng felfritt .

Kram!

• Caroline&Kristian

Hej,

JAg sa ju att de var bra :). Gunilla och Johan (ägarna) är super! Ska ha mitt bröllop där om 10 dagar!!!!

Så grattis till er!

Svar på tråden Nu är vi gifta!!