• FruStolpe

Nån som har bröllopsfoton tagna utomhus när det regnar?

Skulle gärna vilja se exempel på såna bilder?

• Svar på tråden Nån som har bröllopsfoton tagna utomhus när det regnar?
  • Efter 11 år är det min tur

det hade jag också vilja se....det finns säkert någon som har fina sådanna!?
    Puffar på här

• Crisp

Jag har lagt en bild i mitt bildgalleri, tagen i regnet. Någon höll ett paraply över bruden, men det syns ju inte på bilden.

• Soon to be Mrs P
    Crisp skrev 2008-06-23 17:28:38 följande:
    Jag har lagt en bild i mitt bildgalleri, tagen i regnet. Någon höll ett paraply över bruden, men det syns ju inte på bilden.
    Du har inte gjort ditt galleri tillgängligt för andra att se! Gå och klicka i lilla rutan!
  • FruStolpe
    Crisp skrev 2008-06-23 17:28:38 följande:
    Nae, ser inte heller galleriet.
  • skruttafia

Jag vill också se de bilderna... Lyckades inte heller titta på dem.
    För det ska regna på lördag hos oss när vi ska gifta oss. Undrar vart man ska fota sig annars om oman inte är utomhus?! Någon som har nåt bra förslag?
    Tack på förhand!

• 20080301

Vi hade oturen att ha ösregn på vår dag så¨det finns inte en enda bild från vårt bröllop. Mitt råd är att hitta ett allternativt ställe att ta bilderna så ni inte sitter som jag utan och jätteledsen.

• anniepannie00

Vår fotograf har visat oss massa roliga ideér om de regnar.
    Tex så har hon hittat en gammalt övergivet växthus som man kan ta bilder i.

Sen har hon en gammal ladugård som vi kan stå i öppningen och ta bilder.

Ännu en idé som hon hade var att vi ska ta med ett lakan och lägga på marken och sen ha ett stort tvåmanna paraply!

• Fröken förväntan

Här finns en bild i regn (scrolla neråt) www.gamman.se/Galleri.asp&ImgID=4675&BrudID=207

Kanske inte kul att ta alla bilder i ösregn men jag tycker att det är lite charmigt om det går att ta någon. Men en reservplan ärnog bra att ha

• Sommargrönt

Jag har inga bilder för jag har inte gift mig ännu. Men när vi skulle åka runt och hitta ställe att fotas på så valde vi att göra det en dag när det spöregnade, för att kunna föreställa oss hur det skulle vara en dag med mindre fint väder. Vi hittade många ställen med så täta träd att det inte regnade på oss när vi stod under dem. T ex ett ställe med en stenmur och ekar, jättemysigt. Kanske försöka hitta något ställe med ett "naturligt" paraply är en idé?

Svar på tråden Nån som har bröllopsfoton tagna utomhus när det regnar?