• Goldensea

Tips på secret/romantisk box

Någon som har gjort, ska göra secret box eller kan rekommendera en fotograf som tar sådana bilder? Jag har sett bilder från en fotografs hemsida (bilderna heter någonting med underbara) men tror att hon jobbar i Stockholm. Jag bor ju i Malmö.

Någon som kan rekommendera en fotograf i Malmö, Helsingborg eller längs den skånska västkusten?

Då vi gifter oss mycket snart och jag är jättesent ute är jag tacksam för all hjälp.

• Svar på tråden Tips på secret/romantisk box
  • warren

Jag hade tänkt göra det till min m2b men jag ska göra min i Växjö. Känner tyvärr inte till någon fotograf i Skåne. Men man tycker inte att det borde vara så svårt att hitta.

• Boomtown

Jag vill också göra en secret box. Någon som har gjort de och har tips på hur man gör det på bästa sätt? Jag är superblyg och inte fotogenisk. Det bästa hade varit att boka en svit för en romantisk miljö. Men det har jag inte råd med. Bara det kostar 1800 kr. Blir det tråkigt i en studio tro? Skulle vilja ha det romantiskt och gammeldags med levande ljus, vinglas eller så. Men jag kan väl inte komma med en hel bag med grejor och tyger heller. Då får väl fotografen spader. Har sett fina bilder med en tjej som tittar i en spegel och så. Hur ordna detta lätt??
    Alla tips mottages tacksamt!!!

• rosea

en del fotografer har miljön med i priset och kom ihåg att det är du som bestämmer hur du vill ha bilderna, det är ju en gåva till din blivande man och vem vet väl mer än du om vad han tycker om. vill du släpa med ett par flyttlådor med kläder och saker så borde det va ok för fotografen

• memyselfandi

En kompis fru hade gjort en box hos Precious People i Åhus ... han var otroligt nöjd med dom!

• Goldensea

Tack för tipsen. Jag har surfat runt litegrann och ska se vad jag kan hitta på.

Svar på tråden Tips på secret/romantisk box