hur har ni gjort....
Hur har ni gjort eran framsida till vigsel o festprogram? HAr ni bara skrivit era namn eller. Visa gärna bilder så man kan få lite tips o ideer.
Hur har ni gjort eran framsida till vigsel o festprogram? HAr ni bara skrivit era namn eller. Visa gärna bilder så man kan få lite tips o ideer.
festprogrammet vet jag inte hur det ser ut, vår toastmaster gör det, så det förblir hemligt till den stora dagen.
vigselprogrammet står våra namn, datum och kyrkans namn. ovanför våra namn finns det två ringar som sitter ihop.
Har en bild på vårt enkla festprogram i mitt galleri. Pappret har pärlemorglans vilket inte syns på bilden.
tack för några tips, nån mer kanske
Finns i mitt galleri. Datum o platser osv stämmer inte.. Har dock inget festprogram..
Vi har bara en "lapp" där det står välkommen, vi har gjort dom lika som inbjudningarna...bild finns i galleriet!
Vi kommer att ha samma format på inbjudan, vigselprogram, festhäfte och tackkort, dvs kvadratiska 15x15 cm. På framsidan av inbjudan finns vårt monogram, på vigselhäftet har vi namnet på kyrkan och datumet i förgrunden, våra namn i bakgrunden, festhäftet har "Fest!" + våra namn + datum, tackkortet har "Tack!" + våra namn på framsidan.
Jag sitter och pysslar ihop inbjudan nu men har en paus i klippandet och klistrandet så snart finns det bilder i galleriet! (dvs någon gång nästa helg skulle jag tro...)