• swordfish

5 juli 2008 - Två veckor kvar

Sen är det dags!! det börjar bli spännande!! Håller precis på att färga håret. På tisdag ska jag till en makeup-affär och få rådgivning angående sminket, det lär nog kosta en "slant", ska köpa foundation, puder, rouge, skugga, eyeliner.. har i princip bara mascara o läppstift jag är nöjd med.
    På onsdag ska jag till frisören o prova uppsättning.
    festprogramm o vigselprogram är klara, dem ska skrivas ut imorgon.
    Det känns faktiskt som att man börjar bli hyfsat klar!! nej, det är ett orosmoln på himmelen, fotograf!! det enda positiva är att vi har en kanonkamera själva, men saknar någonstans att vara om det regnar ute...
    Nu hoppas jag det kommer vara fint väder! men ändå...
    Kommande två veckor ska jag försöka ta hand om mig själv. Inte lägga mig för sent på kvällarna, och dricka mycket vatten, kanske göra någon ansiktsbehandling och ev hårinpackning om inte färgningen gör sitt idag.
    Hur går det för alla er andra!?

• Svar på tråden 5 juli 2008 - Två veckor kvar
  • bara jag

Ni har kommit långt! Själva är vi inte riktigt färdiga med gästpresentationen i festhäftet, ska göra insidan av vigselprogrammen, mangla dukar, placeringskartor osv...Känner oss stressade!

• Munchkin

*Vi har det allra sista ( sista sidanf aktiskt) kvar i festhäftet kvar, sen ska dom och vigselhäftena skrivas ut.
    *Måste boka om mötet med konditorn angående tårtorna.
    *Prata med de tilltänka bartendrarna igen så att de är med på noterna
    *Få tag i en av m2bs kompisars kompis som är kantor och som kan tänka sig spela i kyrkan, och höra så han verkligen kan det .
    *Fixa bil + chaufför mellan kyrkan och lokalen ( tror det blev fixat igår, men vem vet, det var ju midsommar och alkohol inblandat, det kan göra så minnet spökar )

Sen är det väl en del smågrejjer till kvar att fixa ,men förutom det börjar vi känna oss klara nu

Svar på tråden 5 juli 2008 - Två veckor kvar