• Martin­aoPeck­a
    Äldre 19 Jun 17:56
    1992 visningar
    6 svar
    6
    1992

    Några med som ska gifta sig Nyårsafton-08

    Skulle vara roligt att prata lite bröllop med dessa=) Bolla lite saker fram och tillbaka. JAg var bombsäker på att jag skulle ha ett sommar bröllop, men icke sa nicke det vart ett vinter=) Och vi ser farm emot det.

  • Svar på tråden Några med som ska gifta sig Nyårsafton-08
  • Pettis
    Äldre 3 Aug 11:40
    #1

    Hej! Vi ska gifta oss på nyårsafton, det enda som är bokat är kyrkan. Känner att det kanske är en svår dag men vill väldigt gärna gifta mig på nyårsafton, tänk vad mysigt med alla tända ljus!!

  • terran­s
    Äldre 8 Aug 19:03
    #2

    Vi ska gifta oss på Nyårsafton 2008... Vi funderade ett tag då vi ville ha ett vinterbröllop å då många i vår omgivning ändå inte har något planerat på Nyår när man frågar - därav Nyår!

  • Pettis
    Äldre 8 Aug 20:54
    #3

    Hur långt har ni kommit i planeringen?

  • Kiruna­2008
    Äldre 29 Aug 20:23
    #4

    Hej hej.
    Vi ska oxå gifta oss på Nyårsafton.
    Har bokat kyrkan, letar lokal då den vi ville ha var bokad. Klänningen är beställd, likaså långa handskar med pälskant. Cape med pälskant blir nästa projekt.

  • lillP
    Äldre 30 Aug 10:51
    #5

    Kanske har ni redan hittat den här tråden, men här är fler likasinnade (vinterbröllop)
    www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3056578.html

  • RunAwa­yBride
    Äldre 30 Aug 18:10
    #6

    Som det ser ut nu så kommer vi kanske att ha vår fest på nyårsafton, vi gifter oss i hemlighet i florida i november. Men det är lite öppet ännu, fast det skulle kanske bli dags att börja bestämma sig...

Svar på tråden Några med som ska gifta sig Nyårsafton-08