Får man hata sin lillasyster!!!
Sitter och kokar, måste skriva av mig!
Har precis träffat min lillasyster och jag bara inser hur trött jag är på henne!!
Är det bara jag som sitter och vill "hämnas" genom att ge henne en taskig placering vid bröllopsmiddagen för att ta ner "ungen" på jorden. Har någon känt likadant mot gäster man blir sur på så här i några veckor innan??
Hon lever sitt "perfekta" liv enligt henne själv med flera barn och man som hon kör med (hon tror att omgivningen är avundsjuk på henne, knappast)...och tror hon är bäst.
Och viktigtpetter som hon är så påminde hon mig om en liten skuld jag har till henne sedan ett tag tillbaka och jag är lite glömsk av mig så inte hade jag tänkt på det. Och då spände hon ögona i mig och skulle ha ett övertag. Till saken hör att hon trodde att jag blev sur över påminnelsen men det blev jag inte alls, råkade visst verka så, och jag sa att jag inte blev det men, då hade hon redan bestämt dig för att utnyttja situationen och vara den "vuxna" som skulle säga "du behöver väl inte låta så sur"...
Jag vill inte ha med henne på min möhippa heller för den delen, har sagt till min blivande att han ska tipsa någon om det är något på gång!
Min fråga till er, är jag dum eller känner att syskon kan ibland vara utan...jag är ganska upprörd nu, detta blev osammanhängade, men behövde skriva av mig.