nervös....
nu är det bara några dagar kvar.....e skit nervös rent ut sagt!
har ont i magen.vet inte varför jag e så nervös, men jag e d.
tänk om jag svimmar i kyrkan av nervösitet!!??
nån mer som e nervösa???
nu är det bara några dagar kvar.....e skit nervös rent ut sagt!
har ont i magen.vet inte varför jag e så nervös, men jag e d.
tänk om jag svimmar i kyrkan av nervösitet!!??
nån mer som e nervösa???
Vi har nästan två månader kvar och jag är redan nervös...Undrar hur jag kommer att vara när det bara är dagar kvar...
Det kommer säkert att gå jätte bra! Lycka till!=)
Tror inte att du svimmar. OM du gör det så väntar de "bara" tills du kvicknar till o sen fortsätter vigseln. OM det börjar snurra = sätt dej ner.
Lita på att kyrkans personal kan sitt jobb, du behöver bara åka med. Ungefär som på bussen eller ett flygplan.
Alla olika par som har kommit till kyrkan för att gifta sej när jag har jobbat, de har blivit gifta. Öppnar nämligen inte dörren förräns bägge sagt JA Tror dessutom att alla har varit mer/mindre nervösa...
Lycka till!
Det kommer gå sååå bra!
vi gifter oss den 12:juli och jag är såå nervös, blir mer och mer nervös för varje dag som går och så pirrar det i magen förstås.. jag är rädd för att börja asflabba, när jag är nervös då kan jag börja skratta utan anledning ,det är det absolut värsta som skulle kunna hända mig.
tack för svaren....tror väl inte att jag svimmar. d jobbiga e nog inför...
men d känns skönt att läsa att andra e nervösa oxå!
Jag är också nervös nu. Det började igår ordentligt. Men längtar så jag håller på att spricka! Jag har 11 dagar kvar...
Tror inte heller att du kommer svimma. Det är bara en av 1000 saker du oroar dej inför det hela. Försök att hinna njuta lite också, iallafall korta stunder