• Mickes tös

Fotoalbum

Hej, jag undrar om det är någon som vet vart man kan köpa lite finare album, som man kan sätta in sina bilder i, jag tyckte inte så mycket om det albumet som våran fotograf hade så jag skulle vilja skaffa ett eget. Vill gärna ha ett där man klistrar in bilderna, nästan alla jag hittat har plastfickor. Samt att jag vill ha ett lite mindre album och inte ett på 300 sidor utan snarare 20-30 sidor.
    tacksam för hjälp

• Svar på tråden Fotoalbum
  • EnaOline

det finns ju fotoalbum som man kan klistra fast fotona på, kollat på bokia? eller gallerix?

• Mickes tös

hmm, bokia har jag inte kollat, däremot hittade jag inget på gallerix. ebay är jag inte så haj på men jag får kolla, tack för tipsen

• Mickes tös

puffar för fler förslag

• Mickes tös

ja det har jag ju bara kollat en hitills, så det får nog bli en rundtur imorgon...

• paradisfågel

Har du kollat på butiker som har lite allt möjligt? Tex lagerhaus? Åhléns? De kanske har något?

• Mickes tös

jag kollade åhlens men det var väldigt dåligt där, sprang igenom lagerhause också, och hittade inget... dessvärre

• stina125

Ordning & Reda har VÄRLDENS FINASTE bröllopsalbum!!

• Mickes tös

ordning och reda var ett bra tips dessvärre, bor jag aldeles för lång ifrån närmaste butik, såå typiskt.

just det expert finns ju också, får kolla det imorgon

• paradisfågel

E möjligt att tex ica maxi har eller liknande.. Tiimarii (tror jag stavat fel).. Panduro kanske har?

• Mickes tös

tiimari vet jag inget om och deras sida på nätet var under konstruktion, panduro verkar ha bra, eller i alla fall okej, men det finns inte heller nära till hands, men de hade en återförsäljare i jönköping, får kolla där när jag ska dit på torsdag...

• KristinaDubb

Vi hittade den vi ville ha på Bokia.

• tolonta

Tänk på att om man klistrar fast bilderna behöver det vara tunna papper emellan varje sida, finns en del album som inte har det så. Dem skulle jag inte vilja ha mina bröllopsbilder i...

• Mickes tös

så lyckades jag hitta album med få sidor, men de är fortfarande aldeles för stora... hmm bara att leta vidare

• anna 1976

Lagerhause har fina album. Kolla där!

• Merrick
    tolonta skrev 2008-06-17 10:46:21 följande:
    Tänk på att om man klistrar fast bilderna behöver det vara tunna papper emellan varje sida, finns en del album som inte har det så. Dem skulle jag inte vilja ha mina bröllopsbilder i...
    Fråga: Jag har alltid klistrat in mina bilder i album och har fler album utan tunna florpapper mellan och de har hållt i flera år... Vad ska hända med bilderna annars, utan pappret? Att de "skrapas" mot varandra eller "klistras ihop" på något vis?
Svar på tråden Fotoalbum