• dufvan

Jag har inte vågat fria än....

Han kom hem i lördags från affärsresa och på kvällen hade jag tänkt ställa frågan efter restaurangbesöket, men det slutade framför fotbollen och sen kunde jag bara inte fråga, det gick inte... hur ska vi gå vidare om han säger nej? Det skulle kännas som att han inte älskar mig tillräckligt... fan vad ska göra? Igentligen vill jag att han ska vara romantisk och å ner på knä och fria till mig! Men vill inte vänta i 2 år till dess...

• Svar på tråden Jag har inte vågat fria än....
  • Stockholm09

Någon speciell anledning till just två år? Har han sagt det?

• dufvan

nej men jag har alltid sagt att innan 30 ska jag vara gift och det har alltid upp vid bröllopsdiskusioner och jag är 28

• Nalle Puh 40

Jag tröttnade på att vänta och friade själv annars hade det aldrig blivit av

• matildaochniklas

Klart du ska fria iaf!! Det där med vad man har förväntat sig och föreställt sig är nog inte så viktigt!

• matildaochniklas

Då får ni väl prata om hur han känner och varför han säger nej. Ni får väl diskutera äktenskapet och eran syn på det. kanske jätteoromantiskt men väldigt bra!

• Efter 11 år är det min tur

Om du får ett nej får du gre i det då...han säger kanske ja...klart du skall fråga... lycka till

• Freckles

Klart du ska fria! Det e det bästa jag gjort i mitt liv, än så länge...
    Varför tror du att han ska säga nej? Skulle han ha en anledning till det?
    Om inte... så fria på!!!

Svar på tråden Jag har inte vågat fria än....