Gästbok!!
Var får man tag på en gästbok som inte bara har tomma sidor utan roliga frågor som gästerna kan svara på???
Tack på förhand!
Var får man tag på en gästbok som inte bara har tomma sidor utan roliga frågor som gästerna kan svara på???
Tack på förhand!
På adlibris har de en gästbok som heter vår bröllopsbok vi har köpt den och vi är super nöjda med den
Bild finns i mitt galleri
Jag har gjort min egen. Skrivit frågor i Word och lämnat plats för foto på den/de om skrivit, klätt en pärm i vadd och fint tyg. Ska knyta ett sidenband om den sedan =)
Tack för tipsen! Eftersom jag inte tycker om att "pyssla" själv så är bröllopsboken från adlibris ett superalternativ!!
Kärlek-ger-näring-åt-själen: Hur stor är gästboken? A4? Hur många sidor består den av? Vi har ca 120 gäster så man vill ju att alla ska ha möjlighet att skriva i den.. Och vad kostar den?
Jag köpte "Bröllopsboken" från presentnet.se, men den finns på Adlibris för billigare peng. 1 sida/gäst och några frågor.
jag gjorde en gästbok och gav i present till ett brudpar. kopierade upp antal sidor som antal gäster och band ihop med spiralrygg och vacker framsida på en koiperingsfirma i stan.
Mitt namn är: ????????????????????????????????
(plats för foto eller själv porträtt)
Så här känner jag bruden: ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????.??????????????????????Så här känner jag brudgummen:
?????????????????????????????????????..??????????????????????????..???????????.?????????????????????
Om jag fick önska mig en talang skulle jag helst vilja ha: ????????????????????????????????
Den lögn jag är mest stolt över är: ????????????????????????????????????????????????????????????????
När jag blir bjuden på mat hos brudparet skulle jag helst vilja bli bjuden på ????????????????????????????????
För att brudparet inte ska glömma min födelsedag vill jag berätta att jag fyller år den ............................................................... och att jag helst önskar mig ...............................................................................................................................
Det mest pinsamma jag någonsin gjort var ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Nu när namn och namn gifter sig vill jag säga detta till dem: ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????