Jag blev också hippad igår..
Då var det klart. Igår blev jag hippad. Hade faktiskt gett upp när klockan närmade sig tolv. Jag var ute i Mo och satt i godan ro med NWT. Då kommer det tjejer in med masker och peruker, dem säger ingenting utan lämnar fram en lapp där det står du är nu kidnappad lapp nummer två räkna med en heldag med oss lapp nummer tre behöver du duscha? lapp nummer fyra du har 15 minuter på dig och jag fick ett fint inslaget paket med vackra kläder i. Jag gick in på toa och öppnade paketet, det var faktiskt en väldigt snäll outfit jag fick, vita leggins en tyllkjol och en t-shirt med en vacker bild på mig och texten Blivande brud midsommar 2008. Till detta fick jag självklart en tiara och slöja, jag var så söt haha. Sedan fick jag ögonbindel och dem körde iväg mig, efter några varv i rondellen hamnade vi på torget i åmål där jag fick en låda runt halsen med loppisfynd, massa loppis verkligen såsom en brödrost, engångshandskar osv. Dessa skulle jag ut och sälja för allt mellan 50 öre och 3 kronor. Det gick rätt bra faktiskt. För pengarna skulle jag in och handla på ica. Jag fick en inköpslista, Icas grötris, valfria vita trosor och knottriga kondomer. Haha, första gången i hela mitt liv jag köper kondomer! Sedan fick jag återigen ögonbindel på mig och vi åkte iväg igen. Vi hamnade utanför HC på gräsmattan där de dukat upp fint med jordgubbar, champange, vattenmelon och baugetter, jättemysigt och vädret var just då fint och soligt... Efter detta fick jag ögonbindeln på igen och vi åkte vidare... Denna gången åkte vi långt och när vi kom fram fick jag snällt sitta på en bänk med ögonbindeln på. Jag fotades med en svensexa som jag aldrig fick se (hoppas jag får se videon sen haha). Sedan kom det två killar som påstod att jag kände dem. Jag kunde se fötterna på dem och den ena killen började att strippa (jag trodde detta ingick i tjejernas plan)... Men det var som sagt inte beställt. Haha. Sen åkte ögonbindlarna av, vi var utanför nöjesfabriken i karlstad, och där stod även Lina, Ida och Natalie, Gud vad glad jag blev... Inne hade vi femkamp, storboxning, blåsspjut, ryska lådan, skidåkning, sumobrottning mm. Skitkul. Haha. Vi måste sett roliga ut. Sedan blev det mat, buffé. Sedan spelade vi lite bowling och resten av kvällen blev det dans och sång (känns i halsen idag). Träffade även gamla klasskompisar... Var hemma vid 3 imorse haha.