Ge mig ett sista minuten tips mot nervositet!
På tisdag gifter vi oss äntligen och jag har längtat så länge, men såklart är jag jättenervös! Så ge mig gärna ett sista-minuten-tips, av mental eller praktisk karaktär :))
På tisdag gifter vi oss äntligen och jag har längtat så länge, men såklart är jag jättenervös! Så ge mig gärna ett sista-minuten-tips, av mental eller praktisk karaktär :))
ett tips: tänk på att det kommer att vara ditt livs lyckligaste dag! kram o lycka till!
NJUUUT!
Skriv ner varenda liten grej du ska göra, fixa innan osv på en lapp så du har koll och kan bocka av.
Jag är så knäpp att jag kan skriva ner saker som att ducha, klä på mig osv, men då känenr jag att jag har koll...
Djupa andetag, in genom näsan och ut genom munnen... brukar släppa lite på spänningarna precis innan. Annars tycker jag det bästa är att hoppas eller springa lite då brukar kroppen och huvudet slappna av... men det kanske är svårt i brudutstyrsel.
Njut av en härlig dag
Andas djupt, ända ner i magen. Du kommer att slappna av, pulsen går ner. Lycka till!
Fröken förväntan skrev 2008-06-15 12:45:38 följande:
Ta ngn "förstärkare" precis innan.
Det hjälper mig i alla fall, hihi.
Typ en snaps, ett glas vin, en cognac.
puffar
Jag håller med om att ANDAS är bästa tipset! TÄNK på andningen och andas lugnt, det gör att du automatiskt slappnar av.
Det är förslag som inlägg nr 1 som gör mig mest nervös. Jag får puls bara jag tänker på att "detta ska vara den lyckligaste och bästa dagen i mitt liv". Shit vilken press.
Jag tror på att säga till nära och kära att de får ta över allt på bröllopsdagen så att du kan släppa det.
Lycka till från en annan nervös blivande brud
Massage kanske..?