rethymnon
nu är brölopsresan bokad vi åker till rethymnon i september vi vill gärna ha tips på myssiga resturanger och annat som vi inte får missa.
nu är brölopsresan bokad vi åker till rethymnon i september vi vill gärna ha tips på myssiga resturanger och annat som vi inte får missa.
Min mamma, hennes man och min lillasyster var där för några år sen. Dom fullkomligt älskade resan och pratar om den än! Dom bodde på nåt all inclusive hotell tror jag.
Åh, vad härligt med Rethymnon.
Här finns ALLT ni behöver! www.rethymnoguide.com/
Sidan är procucerad av ett svenskt par som bor i Rethymnon.
September är också en bra tidpunkt att resa till "det stora blå" och allsidiga Kreta.
tack för era svar är det ingen som har några personliga tips till något vi inte får missa.
Det finns så mycket av allt i R, och alla har sin egen personliga smak. Ett råd som jag kan ge, är att det kan blåsa rätt hårt på stranden ibland i R med svart flagg för bad. Då kan man ta bussen eller moppa till Georgioupoli (ganska nära), där är det lugnt, och med en ännu finare strand.
vad kostar det att åka dit?
Rethymnon är en jättemysig stad. Passa på att njuta av dom små gatorna i den gamla stan och nere vid fortet