• jelikr

Vilket kort till tidningen???

Kanske inte ligger under rätt ämne men iaf...

Har en del kort i galleriet och funderar nu på vilket vi ska sätta in i tidningen och ev ha som tackkort.

Finns många "halvkort" jag gillar men vet med mig att åtminstonde jag tycker det är roligare med helkroppskort i tidning och tackkort.

Funderar därför på det 4 eller 5 på andra sidan.
    Tror ni nåt av de skulle funka eller är nåt annat bättre??
    Vad tycker ni?

• Svar på tråden Vilket kort till tidningen???
  • fru augusti 2008

Bild 7 tycker jag skulle passa jätte bra. Fint kort. Där ser man era ansikten tydligt, vilket är bra så folk känner igen er i tidningen.

• Fröken förväntan

Först: gud vad fina ni var!!! Du var en jättevacker brud. Kul att se frisyrer med lugg eftersom jag också ska ha det.

Jag tycker att halvkroppsbilden med björkstammen i bakgrunden (på sida 2) är jättefin, även den när ni står vid vattenfallet. Den första skulle jag valt som tackkort och den andra till tidningen

• Ingarö08

Tycker bild 7 av 17 på sida 2 Det var jättefint!

• avil

tycker ni ska ha där älven är i bakgrunden o ni tittar på varann som tackort!!
    O det där där ni syns mer hela ni i tidningen...

• jimbolina

Va fina ni var! Bild nr 7, men be er fotograf lätta upp ljuset i ert ansikte(ögon), för de syns lite dåligt!

• grabbarna

tycker också att bild 7 passar bäst för tidningen för ibland blir det lite halvkass kvalitet och det är viktigt att folk faktiskt ser vilka ni är..nr 5 tycker jag skulle vara bra som tackkort och nr2 skulle nog vara fint i sepia eller svartvitt också för det är en jättefin bild

• FruGrahn

O vad fint!!! Ta vilken som hälst alla var fina, vilken hjälp!
    Vad klänningen är vacker! Så underbar på, längtar efter att få ha min på min stora dag bra 1 månad kvar nu!!

• Ljungfru

Underbara bilder!

Jag tycker generellt att halvfigursbilder där brudparet ser in i kameran är bäst till tidningsannonser eftersom man ju vill att folk skall känna igen en.

• Stitch

Jag röstar också på bild nummer 7. Tidningarna rekommenderar bilder i halvkropp eller närmare också, det är därför de flesta är det.

• jelikr

Tack för alla svar och alla fina kommentarer
    Jag blir så glad av att höra att andra oxå tyckte att jag var fin för jag kände mig verkligen jättevacker den dagen

• Mrs Spencer 2b

Bild 7 pa sida 2 ar jattefint!!

Forresten jag gillar de tva hjartana ni hade over fonstret bakom huvudbordet - hur gjorde ni det?

• matildaochniklas

Ni var otroligt vackra!
    Jag tycker att bild 7 på sidan 2 är jättefin!

• Semesterbruden

Hejsan
    Jag tycker att bild 12 på sidan 1 var jätte mysig, inte som alla andra bilder man ser i tidningen. Om jag skulle välja en bild så skulle jag valt den, jätte fina alla andra oxå vill jag bara tillägga =)

Svar på tråden Vilket kort till tidningen???