• Nice08

Underbara personer..

Jag vill bara lyfta en tråd för alla dom underbara människorna som ställer upp omkring en. Som inte tänker på sig själva.

Jag fick min klänning i måndags å vi ska gifta oss om 2 veckor idag. Iaf, min klänning visade sig vara alldeles för stor för mig, så jag behöver sy in den.

Å självklart ställer min underbara mamma upp. Så vi ska sy på fredag.
    Min underbara mamma som fick reda på igår att dom har hittat ytterligare en cancertumör.

Å då tänker hon på mig. Ska hjälpa mig å sy in min klänning. Å betala frisören så jag kan klippa mig innan vi åker iväg.

Å vi som gifter oss utomlands, så hon får inte ens vara med. Hon är helt fantastiskt.

Du kanske också har någon du vill hylla?!?

• Svar på tråden Underbara personer..
  • Silva79

Jag vill hylla min svärmor och svåger som lagade all mat till vårt bröllop och dessutom så till att allt fungerade runtomkring. Svågern betalade även all mat som en bröllopspresent.

Min mamma som har hjälp till med både det ena och det andra innan bröllopet och även under bröllopet, bla sminkning, dessert, tallrikar och diverse tillbehör och hon betalade min bröllopsuppsättning som en förlovningspresent :)

Jag vill tacka all runt omkring oss som hjälpte oss att få vår dag att fungera, för jag var nog inte till mycket hjälp dom sista dagarna tyvärr :P

Och jag vill tacka min man för att han stått ut med mig de sista månaderna, hehe...

• jelikr

Jag vill hylla vår värdinna som hjälpt till med allt ifrån planering till barnpassning till goda råd och sedan dessutom ordnat en helt perfekt bröllopsfest enligt både oss och alla gäster. Dekorationen var underbar!!!
    Perfekt avvägt med lagom mycket sång och spex , roliga uppdrag osv.....

Utan henne hade det inte blivit en lika lyckad fest , det är helt klart. Hon är bara bäst

• Fenixx

Jag vill hylla en kär vän som ger mig en massa råd och stöd på vägen till vårt bröllop och som "står ut" med ens tjat fast det är så långt kvar.
    hon är en av 3st som vet hittils.

• mysifer

jag vill hylla en underbar människa som jag funnit genom bt som aldrig tröttnar på att bolla idéer eller bara prata strunt. vem kunde ana att man skulle få en vän för livet bland alla slöjor och bordsdekorationer

• weinlove

Jag vill hylla mina underbara föräldrar som ställer upp i vårt och i torrt. Trots att pappa är halvsjukpensionär så har de sparat ihop 20 000 kr som de lagt undan i ett kuvert och som de vill bidra med till bröllopet. Det är så man blir rörd.

Pappa har det jobbigt med tänderna och väntas göra i augusti jobbiga och inte alls billiga tandinplantat. Mamma och pappa håller även på att bygga ut sommarstugan och ändå skänker de pengar till vårat bröllop. Pappa har jätteont i lederna efter ett liv som bonde.

Egentligen ska han ta det lungt men det kan han inte. Istället tar han på sig extrajobb. Nu står han och kapar ved dagar ut och dagar in i långkalsonger även när det är 30 grader varmt. Han får ännu ondare om han tar av sig dem. Måste vara varmt klädd. Han står och arbetar så svetten rinner även de varmaste dagarna, men också även i spöregn med regnkläder på.

Jag älskar mina föräldrar och jag är så lycklig över att ha just dem som mamma och pappa. Vad vore livet utan sina föräldrar? Det finns inte ord till hur mycker jag älskar dem.

• Nice08

tänk att det finns personer som är villiga å göra allt dom kan för en.. Utan att kräva nått tillbaka.
    jag skulle verkligen vilja ge mina föräldrar hela världen..

därför skulle jag vilja att mina föräldrar skulle få vara våra vittnet på vårt borgerliga bröllop. Men, där säger älsklingen stop. Å det förstår jag.. :)

mina föräldrar är dom enda som vet om vårat bröllop.

Svar på tråden Underbara personer..