• Illevi­llan
    Äldre 11 Jun 10:51
    1721 visningar
    9 svar
    9
    1721

    Tillsammans är vi starka!!

    Jahapp 080808 smäller det till och jag blir en gift kvinna. Med eller utan extrakilon har jag hört det ryktas att man blir gift i vilket fall som helst. kan detta verkligen stämma?? *S* dumt att chansa så jag har börjat med Nutrilett. vägde från början 74,4 kg och vill ner till 65 men är nöjd med 67. Jag är 168 cm lång och har kört Nutrilett i ca 1,5 v och väger idag 71,9.

    Någon som vill vara med mig? Kanske peppa varnadra när motivationen tryter eller skryta lite när det går bra.

  • Svar på tråden Tillsammans är vi starka!!
  • EnaOli­ne
    Äldre 11 Jun 11:18
    #1

    önskar dig all lycka och tro mig om ni har kommit så långt till att ni ska gifta er, så är du nog helt perfekt i din älsklings ögon! då tycker jag personligen att om du vill gå ner i vikt så ska du göra det för din egen skull och inte bara för att du ska gifta dig!

    Kram!

  • Nice08
    Äldre 11 Jun 21:44
    #2

    Jag är också med. Förutom att jag kommer inte bli av med mina extrakilon tills det är dags. Gifter mig om 2 veckor idag nämligen. Å jag har väl iaf 25 kilo å gå ner.. :)
    Men, jag hoppas iaf på 2 kilo till tills bröllopet. Har gått ner 7 kilo hittils å det märks en ganska stor skillnad.

    Men, min snygging har gått ner 25 kilo. Han e såååå duktig.

  • Illevi­llan
    Äldre 12 Jun 21:36
    #3

    bra sagt, du har fullständigt rätt! Klart min fästman ser mig som en perfekt kvinna, helt utan fel och skulle aldrig ändra en millimeter på min kropp utan avgudar den till fullo obegränsat mycket.
    Dum som jag är tänker jag kämpa ändå och pina mig igenom detta med viktminskning. Nej men det är väl för min egen skull, för att jag känner mig finare och mår bättre. Och så är det kul att tävla lite med sig själv och öva på sin självdiciplin.

    Hej

  • pyret8­5
    Äldre 23 Jun 10:12
    #4

    vill åxå va med =).

    nu:72
    Mål:62
    SNARAST!!!!!!!

    börjar idag...kommer varken i mina byxor eller tröjor längre *snyft*
    vääääldigt tragiskt att det har fått gå så här långt utan att man satt stopp för det!!!
    *väldigt besviken på mig själv*
    när det började närma sig 67 sa jag att jag inte skulle gå upp mer utan ner(det var i vintras) men så blev det tydligen inte =/
    så nu står jag här med 3 byxor & lika många tröjor jag kommer i & känner paniken komma för vad jag ska ta på mig varje morgon!!!
    vill ju inte köpa nya kläder för jag SKA komma i MINA kläder igen!!!!!!!!!!!!

    nu jä-lar ska jag gå ner...
    inget godis,läsk, kakor m.m.
    promenader varje dag ska det bli åxå!!!

    hoppas hoppas hoppas jag lyckas nå mitt mål innan augusti =)!

    nån mer?

  • Illevi­llan
    Äldre 23 Jun 11:13
    #5

    Åhh det är precis som det är för mig - pyret 85.

    Jag har börjat blogga om vikten och livet, kom gärna och titta

    epitaios.blogg.se

    Väger idag 70,9 så snart J***ar är jag under 70

  • Illevi­llan
    Äldre 23 Jun 11:13
    #6

    epitafios.blogg.se ska det vara

  • 08agus­ti08
    Äldre 23 Jun 16:01
    #7

    jag vill oxå vara me...

    Idag 71kg
    162 cm kort
    mål 65 men nöjer mig så jag kommer i klänningen

    idag ska jag börga med nutrilett intensiv så får vi se hur det blir.. ska även promenera varje kväll... måste gå ner nu bröllopet e om 5 veckor

    vi är grymma tjejer som klarar av det här.. vi får stötta varandra om det är jobbigt.. och jag hjar en godispåse som jag längtar efter att få öppna

    kram kram

  • Illevi­llan
    Äldre 27 Jun 07:46
    #8

    Tjohoo under 70, inte med mer än 100 g, 69,9. Men gu va skönt. Hårt jobb kan jag säga, har vart ett monster den här veckan. Har ätit nutrilett och råggröt *S* va gör man inte ...

    Hur går det för er?

    Jag ramlade till och med över gränsen till att åter vara normalviktig med ett BMI 24,7 *ler*

  • 08agus­ti08
    Äldre 29 Jun 12:27
    #9

    jo det går ganska bra men jag har fuskat 2 dagar

Svar på tråden Tillsammans är vi starka!!