• Nikajo

Nu är jag gift, och hemkommen från en underbar bröllopsresa!

Bröllopet, festen och allt planerat kring detta gick som smort. Både vi och gästerna är jättenöjda med allt. Vi fick ett sagobröllop utan dess like!
    Resan till Dominikanska Republiken var UNDERBAR!!! Rekommenderar Punta Cana Princess resort och spa för smekmånadsfirare. Fantastikst ställe!!! Dit skall jag igen nån gång i framtiden.
    Ni som är nyfikna kan kika in på www.frykner.net, och under fliken wedding finns bilder från vårt bröllop. K&J Birgersson.

• Svar på tråden Nu är jag gift, och hemkommen från en underbar bröllopsresa!
  • Lina_K

Välkommen hem!

Härligt att höra att allt varit så bra! GRATTIS!

• Brud28

Vad fina ni var och Grattis!

• EnaOline

Vad kostade er resa om man får fråga?
    Grattis förresten!

• en drömmande brud

Åh vad det låter bra. Vi ska till samma ställe den 1/3 -09 och 14 dagar framåt, längtar redan. Hur var hotellet? Vilka restauranger var det som ingick, vi ska ta vip paketet. Åkte ni med deluxe, det ska vi göra.

• Nikajo
    EnaOline skrev 2008-06-09 10:02:42 följande:
    Vad kostade er resa om man får fråga? Grattis förresten!
    Resan gick på 50,000 med all inclusive och extra lyx VIP paket (4500kr extra) 16 dagar.Bokade via DeLuxe vacations. Rekommenderas!
  • EnaOline

Nikajo det måste kollas upp! Jätte fina bilder förresten!

• en drömmande brud

glömde ju. grattis!

• Nikajo

en drömmande brud skrev 2008-06-09 10:09:09 följande:

Åh vad det låter bra. Vi ska till samma ställe den 1/3 -09 och 14 dagar framåt, längtar redan. Hur var hotellet? Vilka restauranger var det som ingick, vi ska ta vip paketet. Åkte ni med deluxe, det ska vi göra.
    Ååååh! Ni kommer att få det sååå bra! VIP rekommenderas starkt! Fina strandsängar, rom och cigarrer på rummet, bättre läge på rummet, room service 24h, extra fina middagar, bananaboat, och en masa extra ingår i VIP. Värt pengarna! Vå åkte med Deluxe. Jättenöjda!
  • Nikajo

en drömmande brud skrev 2008-06-09 10:11:40 följande:

glömde ju. grattis!
    Ett tips att kika på www.tripadvisor.com och sök på Punta cana Princess. (eller vilket hotell i världen som helst funkar ju annars) En massa bilder och info om hotellet.
  • paradisfågel

Låter härligt! Man kanske borde lägga fram de som förslag åt hubben.. Finns de några aktiviteter där som ni kan rekommendera? Snorkling/vindsurfing osv..

• Nikajo
    paradisfågel skrev 2008-06-09 10:15:18 följande:
    Låter härligt! Man kanske borde lägga fram de som förslag åt hubben.. Finns de några aktiviteter där som ni kan rekommendera? Snorkling/vindsurfing osv..
    Vi åkte helikopter över kusten, åkte på en underbar båttur till en sagoö/naturreservat/, simmade med delfiner. Man kan dyka, snorkla, djuphavsfiska, och göra allt möjligt där.
  • paradisfågel

Åhh låter helt underbart!

• en drömmande brud

ingick alla restaurangerna i all inkl. eller, har fått uppfattningen att det inte var så. Hur e det med dricks till personalen. Man hade väl även fri tillgång till systerhotellen. Behöver man mycket fickpengar med sig? Jag e såå nyfiken!

• Nikajo

en drömmande brud skrev 2008-06-09 10:25:13 följande:

ingick alla restaurangerna i all inkl. eller, har fått uppfattningen att det inte var så. Hur e det med dricks till personalen. Man hade väl även fri tillgång till systerhotellen. Behöver man mycket fickpengar med sig? Jag e såå nyfiken!
    Alla restauranger på hotellet, och på grannhotellet ingick utan två. Dom två ingick ett besök per vecka om man hade VIP. En av dom heter La Cava och är en fantastisk restaurang!!! Allt ingår även i dryckesväg, föutom om man vill ha flaskvin, det kostar ca 180kr flaskan. Alla restauranger var kanonbra! Vi är så nöjda med våra tre extrakilon var numer! Haha!
    Ta med dollar. Alla priser är i dollar. Behöver ej växlas till pesos. Dricks är valfritt. Vi gav vissa 1-10 dollar i dricks. Bla barpersonal som skötte serveringen på stranden, för extra bra service. Då kom dom med det man druckit sist varje runda dom gick förbi. Hade bla. en heldag på stranden med champagne...Fniss!
    Fickpengar går åt till dricks, utflykter (som var ganska dyra) kostade mellan 80-110dollar per pers., och souvenirer. Billigast på strandpromenaden om ni går åt LTI hållet runt udden. Pruta ner till 1/3 av ursprungspriset!!
  • Miss Blue

Stort grattis!!
    Jättefina bilder (kände igen väskan - jag har en likadan!!!)

Svar på tråden Nu är jag gift, och hemkommen från en underbar bröllopsresa!