något crazy?
Jag och sambon vill inte följa några som helst traditioner, därav vår idè att göra något galet/ annorlunda?? Kom gärna med förslag!! I kyrkan, eller efter vigseln, festen eller vad som helst!
Vi har idè torka!
Jag och sambon vill inte följa några som helst traditioner, därav vår idè att göra något galet/ annorlunda?? Kom gärna med förslag!! I kyrkan, eller efter vigseln, festen eller vad som helst!
Vi har idè torka!
Sätt lappar under skorna där det står något roligt som gästerna ser när ni knäfaller
Släng er i vattnet med de fina kläderna på
Gör en trash-the-dress fotografering efter vigseln inför gästerna
Anlita en svärdslukare/eldkonstnär för en show
åå det där med skorna var riktigt coolt!
Håller med det där med skorna var coolt...men med tanke på att jag har så dålig fantasi...som vad skulle man kunna skriva?
"Hjälp mig!"
"Stuck 4-ever"
Det var det jag kunde komma på så här på rak arm. Sen kan man ju skriva något som inte anspelar på att man inte vill gifta sig, är själv lite känslig för sådan humor.
Spring ut ur kyrkan
Jag skrev HELP med vit färg under min mans skor tror det finns en bild i galleriet obs dålig bild. Alla fnissade när han knäböjde =)
hihi åå så härliga/ roliga förslag! Det där med skon o att springa ut från kyrkan är kanske lagom??
20080301 Vad hade du för färg?? Det var ju så häftigt!!!
En trash-the-dressfotografering!! Så himla coolt! Vill också men ja.....dyrt...
Jag hade färg som fastnar på gummi eftersom han hade gummisula på skorna och så fyllde jag i det flera ggr och för att vara helt säkra på att det inte ramlade bort satte vi bred tape över texten =)
Det var succe
Gud så coolt!
Vi hade inget direkt traditionellt så det där med skorna var ett måste
Det måste vi bara göra! Tack!
vi skall åka båt tänkte smöra in nån av brudtärnorna att agera fake brud som brudgummen får knuffa i vattnet precis innan vi kommer fram till stranden där gästerna väntar ... ska bli kul o se minerna när båten drar ..hihi
skorna var väldigt fiffig ide =)
hihi kul idè om tärnan vill gå med pådet.. hehe
inga fler galna idèer??