• Candy83

Tips på morgongåva?

Nån som kan tipsa på bra morgongåvor? vill hitta på nåt lite mer ovanligt.. men alla tips går bra..

tack!

• Svar på tråden Tips på morgongåva?
  • Tooticki

Jag köpte en resa till min man i bröllopspresent, en weekend i Brugge, Belgien på 4-stjärnigt hotell. Det var mycket uppskattat av oss båda.

Årgångsviner, en provning av något slag, dyka med delfiner, fallskärmshoppning, dykcert...

• Ernhake

Jag ska ge min blivande en klocka och i boxen som klockan ligger i ska jag lägga en lapp där det ska stå att varje minut med honom är värdefull =)

jag tycker att du ska ge honom något han gillar, t ex e han en fotbollskille så ge honom lite biljetter till några matcher, gillar han TV-spel så köp ett TV spel.. det ska juh vara något för att göra honom glad.. kanske ge honom ett snyggt raffset som han själv kan få välja när du ska ha på dig..

• EnaOline

Å det vill jag också ha tips på! Följer tråden med spänning

• MrsC

Jag har köpt en tavla till min m2b.

• Danielaa

Klassikern, en secret box!

• propp

Jag kommer att hyra en vinrad i Frankrike till min m2b.

• labbråttan83

Hur hyr man en vinrad och varför hyr man en vinrad? Jag är lite trög och förstår inte riktigt...

• labbråttan83

Själv tänkte jag sätta ihop en liten film till min m2b

• Skimra

Jag kommer att ge honom ett presentkort hos en tatuerare. Mest för att jag vet att han så gärna vill göra det men får aldrig tummen loss. Nu måste han ju. Och jag vill att han ska ha oxå!

• propp

labbråttan83 skrev 2008-06-05 14:00:55 följande:

Hur hyr man en vinrad och varför hyr man en vinrad? Jag är lite trög och förstår inte riktigt...
    För att det är lite roligt... Min m2b älskar vin...dels får han 6 flaskor vin som gjorts av druvorna från hans vinrad...och dels får han själv åka ner och hjälpa till vid skördning om han skulle vilja...vore en kul semester till nästa sommar tycker jag...

www.vingardar.com/

www.minvinrad.se/

www.hyravinrader.se/
  • labbråttan83

Aha! Då fattar jag, vilken kul idé! Jag hade gärna gjort detta själv men min m2b gillar inte alls vin (hur man nu inte kan göra det???)

propp skrev 2008-06-05 14:06:55 följande:
    labbråttan83 skrev 2008-06-05 14:00:55 följande:
    För att det är lite roligt... Min m2b älskar vin...dels får han 6 flaskor vin som gjorts av druvorna från hans vinrad...och dels får han själv åka ner och hjälpa till vid skördning om han skulle vilja...vore en kul semester till nästa sommar tycker jag...www.vingardar.com/www.minvinrad.se/www.hyravinrader.se/
  • lollan82

jag funderar på att ge mannen min en ridtur på islandshäst.. åh nej han är ingen häst människa men han tycker allt det är lite kul att skritta å trava på min systers häst. 1500 kr för 4 timmar ute i fina kivik

• tjejmaffian

en gps...så vi alltid finner den rätta vägen i livet!

Svar på tråden Tips på morgongåva?