• SacredHeart

Hobbyfotograf i Malmö med omnejd...???

Jag vill hitta en hobbyfotograf till vår dag, 6e september i Höllviken utanför Malmö. En som kanske hänger med oss under förmiddagen när vi gör i ordning oss osv. och kanske ända fram tills vi kommer ut ur kyrkan och tar emot gratulationer osv. En inte allför dyr en... Kan ni hänvisa mig till ngn???

• Svar på tråden Hobbyfotograf i Malmö med omnejd...???
  • jimbolina

Kontakta Lunds folkuniversitet eller fotoskolan i Malmö. Ring dit, de har alltid elever som är villiga att ställa upp. Vi hade väldigt många förra året som praktiserade på vår reklambyrå. De tar helt okej bilder, men tänk på att de inte har något företag och inte heller ger någon garanti till dig som kund. Deras utrustning är inte den bästa.

Lycka till!

• anna 1976

Besök fotoforum på nätet som fotosidan och fråga där. Det är en lösning. Fast du får ju vad du betalar för och bilderna för min del är det viktigaste efter att få ett ja.

• SacredHeart

Jag har hittat vår fotograf nu, via min annons på Fotosidan. En kille som bor i Helsingborg och han verkar jättetrevlig, inget proffs och inte dyr och det var det jag letade efter. Alla andra fotografer som jag blivit hänvisad har varit "svindyra" och alltför "flådiga", vilket jag inte vill ha. Tack för er hjälp iaf.

• malos

Skulle du kunna ge mig nummer och namn till fotografen som du hittat i helsingborg. Jag letar också! tack!

• lisen85

vår fotograf är halvproffs/hobbyfotograf. inte så dyr och gör jobb i hela skåne.

• Anettan73

Här är en i Lund. Super fotograf och inte alls dyr...
    Han är super en kompis till oss hade honom. Ovh han var där hala dagen o kvällen.. Han blev liksom en av oss till sist!!!

www.rempe.fotosidan.se/portfolios.htm

• mis79

Hej

Anettan73!!! Vet du på ett ungefär vad dina vänner fick betala för fotografen! hans bilder var verklgen fina!

• mis79

Eller ngn mer med förslag på hobbyfotograf i malmö trakten????? gifter oss på bosjökloster i höör nästa sommar!

• lisen85

kolla in vår fotograf mis79. han gör mycket för lite pengar och är duktig.

www.svartmagi.org

han tog mina "secret box" bilder och dom blev skitfina

• ceowyn
    Pyron skrev 2008-06-22 22:39:40 följande:
    Jag har anlitat ylva www.ylvawikland.fotosidan.se/Hon verkar super. hon har jobbat nere i skåne några gånger så tveka inte att höra av dig till henne.
    Ylva Wikland är en helt suverän fotograf. Noggrann idérik och mycket ambitiös.
    Hon fotograferade vår stora dag och jag och min make är jättenöjda!!!
  • lycklig 09

www.annahilario.fotosidan.se/

Jag känner henne, hon är noggrann och helt underbar som person! Ambitiös och mycket pålitlig.

Vet dock ej i vilken utsträckning hon tar sig an jobb, men kan ju höra =)

Svar på tråden Hobbyfotograf i Malmö med omnejd...???