Omdöme Brud & Fest butik i Sthlm
Någon som har erfarenhet av Brud och Fest på Hornsgatan i Stockhom. Ska dit och prova min drömklänning i morgon.
Någon som har erfarenhet av Brud och Fest på Hornsgatan i Stockhom. Ska dit och prova min drömklänning i morgon.
jag var där som en av mina första stopp på mitt race genom sthlms alla butiker. fick bra service!! och provade en dröm till klänning som jag skulle köpt om jag varit rik och skulle gifta mig i en katedral i prag istället för utomhus på gotland :D tyckte de var jättebra och hjälpsamma. massa folk på helgerna så smart drag att gå imorgon!
lycka till! hoppas det är DIN klänning.
Vi gick aldrig dit för blev otrevligt mötta i telefon när vi ringde redan men en annan tjej vi känner var dör och hon tyckte de var sådär men lite frånvarande.
Lycka till!
vi hyrde makens kläder där, för att dom var så himla trevliga och hjälpsamma.
Vi hade varit i ett antal butiker och fått tveksam hjälp. skulle verkligen rekommendera dom!
Jag har köpt min klänning där, vi har hyrt killarnas kläder där. När min klänning kom, var den aningens för kort, sådär så jag egentligen itne brydde mig, utan vi nålade o fixade. dagen efter ringde de upp o sa att de hade beställt en ny, längre, för att det inte riktigt kändes helt bra. visserligen blev det lite mer knappt om tid (klänningen kom idag o vi gifter oss den 28e) men de ser till att fixa det.
ska dessutom tillägga att jag är en större brud o har blivit bemött sådär på andra ställen...
jag är SUPERnöjd.
Köpte inte min klänning där, men tjejerna var supertrevliga! Alla upplevelser är så individuella...
Jösses,sover ni inte ;0) Tack för svaren, hoppas att stl är i svenska mått och inte efter 11-åringars kroppsmått..Håll tummarna
Jag var där med mina tärnor 2 ggr. Fick SÅ bra bemötande och tjejerna var hur gulliga som helst. Köpte också min drömklänning där, men har inte fått den än (tar ju ett tag att beställa hem klänningar). Ett tips är att, om du ska gå dit på en lördag, du är på plats redan vid kl. 10 då de öppnar
Lycka till!
Jag fick jättebra service där! Gillade dem skarpt. Storlekarna var snarare åt det stora hållet än åt det andra, fick sätta klänypor i ryggen på flera klännigar. Sen var såklart några modeller som var i ca strl 36-38.
Lycka till i klännigsjakten!!!
tyvärr var det inte för god service och för att dem var proffsiga som vi köpte min klänning där.
Önskar mig ingen annan klänning, är nöjd med den.
Men inte butiken jag rekomenderar mina vänninor att gå till..
Aningen surt att komma fram till kassan och dem då talar om att klänningen är feluppmärkt. Den kostade oss ett par hundralappar mer, ehh ok. Ja det vara att betala och försöka se glad ut.
Inte heller speciellt intresserade att hjälpa till inte ens när min blivande tog ögonkontakt och praktiskt taget bad om hjälp var det någon som kom till undsättning.
Men klänningen är vacker..