Någon här som ska sattsa på sista minuten bröllopsresa?
Vi har tänkt sattsa på en sista minuten i slutet av sommaren, har fått oväntade utgifter som gör det omöjligt att åka på en dyr resa.
någon mer som ska ta en sista minuten? och isåfall vart?
Vi har tänkt sattsa på en sista minuten i slutet av sommaren, har fått oväntade utgifter som gör det omöjligt att åka på en dyr resa.
någon mer som ska ta en sista minuten? och isåfall vart?
Vi ska förmodligen göra så, men vi har inte alls pratat om var vi vill resa, man får väl se vad det finns för alternativ när man väl ska boka
kanske i januri i samband med att ja fyller 30år. hänger på sambon om han jobbar eller ej, egenföretagare inte lätt att ta semester då. februari i år hade han inget hoppas de blir så kommande år oxå.
Vi ska göra så, eller iaf boka en resa precis dagarna innan vi åker. Vi har som önskan att få bidrag till bröllopsresan i bröllopspresent. och vi gifter oss på lördagen, så på måndagen efter går vi ner på kontoret och bokar en resa som förhoppningsvis går samma vecka. Så har vi tänkt. Vi får ju se vilka flyg som är lediga men vi är inne på Grekland, till Kefalionia.
Hej!
Jag och min blivande make hittade en sista-minuten hos Fritidsresor. Vi åker om en vecka till Thailand, Karon Beach, 8-dagar för 2 pers. gick på 10300kr. Fritidsresor har mycket billiga resor nu under maj/juni månad så gå in på deras hemsida och kolla under kampanjpriser och sista-minuten så kanske du hittar något där..
/L.
Ja, vi kör nog på det, billigare, kul och spännande! Men vi kommer att boka med hotel vågar inte köra med ospecificerat.
monchichi30
Hoppas att ni är beredda på att det regnar väldigt mycket i Karon just nu. Kollar på webkameran då och då. Ser ut som svensk höst. Tycker dock inte att priset heller är så billigt med tanke på vädret och de farliga undervattenströmmarna som finns under denna perioden.
Men trots detta hoppas jag att ni får en skön semester.